„Reaguj” – rusza kampania Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami (wideo)
Pod hasłem „Reaguj” rozpoczyna się kampania Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce. Akcję wspólnie z organizacją przygotowały agencja reklamowa Grey i dom mediowy Mediacom.
Startująca właśnie kampania Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce ma na celu zwrócenie uwagi na problem agresji wobec zwierząt i skłonienie odbiorców do reagowania w takich przypadkach. Jednocześnie przekaz zachęca do przekazania jednego procentu swojego podatku na rzecz tej organizacji.
Akcja – zaplanowana do połowy kwietnia – obejmuje telewizję (m.in. TVP, Polsat i TVN), prasę, internet oraz ulotki.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Grey, a planowaniem i zakupem mediów we współpracy z Towarzystwem Opieki nad Zwierzętami zajął się dom mediowy Mediacom. Za produkcję i postprodukcję spotu telewizyjnego odpowiadają firmy Blastfactor i Chimney Pot, a za produkcję layoutu prasowego – firma Photoby.
Dołącz do dyskusji: „Reaguj” – rusza kampania Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami (wideo)