„Ramię w ramię” - Alior Bank reklamuje się jako sponsor piłkarskiej reprezentacji Polski (wideo)
Alior Bank rozpoczął kolejną kampanię reklamową, w której jest prezentowany jako oficjalny sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej. Akcję przygotowały agencja reklamowa PZL i dom mediowy Maxus.
Kampania jest oparta na 8-sekundowym billboardzie sponsorskim pokazującym, jak mężczyźni i kobiety w garniturach i melonikach charakterystycznych dla reklam Alior Banku stoją ramię w ramię z kibcami w biało-czerwonych strojach.
Spot będzie emitowany w Polsacie przy transmisji z najbliższego meczu reprezentacji Polski (z Czarnogórą, w niedzielę o godz. 20:45) oraz w kanałach sportowych Telewizji Polsat. Ponadto wokół boiska w Czarnogórze będą wyświetlane animacje z logo Alior Banku.
Alior Bank oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski jest od sierpnia 2014 roku. W czerwcu ub.r., podczas Euro 2016, bank prowadził związaną z tym kampanię pod hasłem „Dumni jak sponsor, wierni jak kibice”.
Za obsługę reklamową Alior Banku odpowiadają agencja PZL (kreacja) oraz dom mediowy Maxus (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: „Ramię w ramię” - Alior Bank reklamuje się jako sponsor piłkarskiej reprezentacji Polski (wideo)