SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radosław Drozda: z ZPR do Eurozet

Radosław Drozda, związany ostatnio z grupą ZPR, objął stanowisko managera komunikacji marketingowej akcji zewnętrznych w grupie Eurozet.

 Jest to nowa funkcja, które powstała w ramach działu komunikacji produktów, którym od lutego br. kieruje Mariusz Woźniczka, w przeszłości również wieloletni pracownik ZPR (m.in. dyrektor komunikacji marketingowej Time i prezes spółki Promotor United Entertainment).

Do obowiązków Drozdy należeć będzie współtworzenie i realizacja strategii komunikacji marketingowej dla projektów zewnętrznych. Będą one przygotowywane dla stacji radiowych należących do grupy Eurozet oraz dla klientów grupy.

Radosław Drozda był związany od 1997 roku z Radiem Wawa, gdzie był m.in. dyrektorem marketingu i promocji, a potem także z należącą do ZPR Grupą Radiową Time (przejęła ona w 2007 roku Radio Wawa). Piastował w niej stanowisko dyrektora ds. mediów. Drozda był również dyrektorem marketingu w siostrzanej wobec Time spółce Promotor United Entertainment. Odpowiadał m.in. za przygotowywanie i realizowanie strategii marketingowej dotyczącej takich akcji specjalnych jak m.in. Hity na czasie czy Eska Music Awards. Z grupą ZPR rozstał się jesienią ub.r.

Od 2007 roku jest Drozda także współwłaścicielem agencji artystycznej 4Music.

Dołącz do dyskusji: Radosław Drozda: z ZPR do Eurozet

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
me
Robus tarfil do seriali....
odpowiedź
User
no kto? ja!
i dobrze, nikt w ZPR nie lubił tego małego, nadętego bufona
odpowiedź
User
dog
hahahah dobre!!! małego nadetego bufona!!!! popieram, szkoda ze o innej działalnosci radosława nie wspomniano:D
odpowiedź