Radio Zet przed RMF FM
Radio Zet odnotowało we wrześniu 2007 r. największe wpływyreklamowe spośród wszystkich stacji radiowych. Słaby wynik radiowej"Jedynki" - zyskują stacje wchodzące w skład sieci Eska.
Radio Zet zarobiło z reklam we wrześniu 2007 r. 36 318 680 złwobec 26 436 652 zł w analogicznym okresie 2006 roku - wynika zdanych Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.Na drugim miejscu znalazło się RMF FM, które zanotowało przychodyreklamowe na poziomie 34 149 645 zł (3,20 mln. zł więcej niż wubiegłym roku).
Na trzecim miejscu radiowa Trójka (wzrost o 9,2 proc.) a napiątym uplasowała się "Jedynka" (spadek o 2,5 proc.).
Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej zarobiło radio EskaWarszawa - wzrost z 3 687 980 zł do 5 086 680 zł.
Wśród stacji ponadregionalnych najwięcej zarobiło Radio WAWa -2,4 mln zł. Wpływy Tok FM wyniosły 1,7 mln zł, Radiostacji - 0,9mln zł a RMF Classic - 0,5 mln zł.
Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły we wrześniu 2007 roku158 153 507 zł wobec 124 685 823 zł w 2006 roku.
bezautopromocji | |
Rok /Miesiąc | IX.2007 |
TOPMedium | Wpływy [zł] |
Razem: Radio | 158 153 507 zł |
ZET | 36 318 680 zł |
RMF FM | 34 149 645 zł |
PR 3 | 5 406 581 zł |
ESKA Warszawa | 5 086 680 zł |
PR 1 | 4 086 317 zł |
ESKA Wrocław | 3 826 174 zł |
ESKA Poznań | 3 264 834 zł |
ESKA Łódź | 3 041 002 zł |
HIT FM (ESKATrójmiasto) | 2 921 178 zł |
ZŁOTE PRZEBOJEPOGODA Warszawa | 2 795 250 zł |
bezautopromocji | |
Rok /Miesiąc | IX.2006 |
TOPMedium | Wpływy [zł] |
Razem: Radio | 124 685 823 zł |
RMF FM | 30 949 200 zł |
ZET | 26 436 652 zł |
PR 3 | 4 949 555 zł |
PR 1 | 4 191 835 zł |
ESKA Warszawa | 3 687 980 zł |
ZŁOTE PRZEBOJEPOGODA Warszawa | 2 748 082 zł |
ESKA Wrocław | 2 538 076 zł |
HIT FM (ESKATrójmiasto) | 2 369 866 zł |
ESKA Łódź | 2 113 774 zł |
ESKA Poznań | 2 108 722 zł |
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowychnetto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bezautopromocji - expert-monitor.pl.
Podsumowanie wpływów reklamowych we wrześniu 2007roku:
z autopromocją | ||
Rok /Miesiąc | IX.2006 | IX.2007 |
Media | Wpływy [zł] | Wpływy [zł] |
Telewizja | 702992 857 zł | 865346 849 zł |
Radio | 127558 277 zł | 161958 282 zł |
Gazety | 248083 556 zł | 255101 200 zł |
Magazyny | 193802 409 zł | 207715 199 zł |
Kina | 10511 391 zł | 19204 973 zł |
Razem | 1 282 948 490 | 1 509 326 503 zł |
Dołącz do dyskusji: Radio Zet przed RMF FM