Radio Maryja wyprzedziło Trójkę, zyskują VOX FM i PR24. Liderem RMF FM
W okresie od września do listopada br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM. Spore wzrosty zanotowały Radio ZET, VOX FM, Radio Maryja i PR24 - raport Wirtualnemedia.pl.
Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od września do listopada 2023 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 29,7 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Względem analogicznego okresu rok wcześniej udział stacji spadł o 0,6 pkt. proc.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET z udziałem na poziomie 13,8 proc. (udział tej stacji względem fali wrzesień-listopad 2023 roku wzrósł o 0,7 pkt. proc. - najbardziej w zestawieniu).
Przewaga RMF FM nad Radiem ZET zmalała o 1,3 pkt. proc. do 15,9 proc.
Ostatnią lokatę podium uzupełnia sieć Eska. Jej udział w rynku w analizowanym okresie wyniósł 7,4 proc. (w dół o 0,2 pkt. proc.).
Tuż za podium znalazła się Jedynka. Udział stacji wyniósł 5 proc. (bez zmian).
Czołową piątkę uzupełnia Audytorium 17 (4,7 proc.; w dół o 0,1 pkt. proc.).
Na dwunastym miejscu znalazła się Trójka - w dół z 2,2 proc. do 1,8 proc., którą wyprzedziło Radio Maryja.
Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.
Dołącz do dyskusji: Radio Maryja wyprzedziło Trójkę, zyskują VOX FM i PR24. Liderem RMF FM