Radiozet.pl na czele, Radiomaryja.pl i Antyradio.pl z dużymi wzrostami - w dół RMF24.pl i Chillzet.pl (TOP14)
Wśród serwisów internetowych stacji i nadawców radiowych zdecydowanie najwięcej użytkowników ma Radiozet.pl. Z miesiąca na miesiąc spore wzrosty odwiedzalności osiągnęły Radiomaryja.pl, Antyradio.pl i RMFmaxxx.pl, a mocno zmalała liczba odwiedzających Chillizet.pl, Planeta.pl, Voxfm.pl i RMF24.pl.
W listopadzie br. portal Radia ZET (Eurozet) odwiedziło 10,91 mln użytkowników, czyli 37,58 proc. wszystkich internautów w Polsce - pokazują dane z badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Po kilka serwisów Eurozetu, Grupy RMF i Time’a
Kolejne trzy pozycje, z wynikami dwukrotnie niższymi, zajęły serwisy Grupy RMF. RMF24.pl zanotował 5,68 mln użytkowników i 19,58 proc. zasięgu, RMF.FM - 5,44 mln użytkowników i 18,76 proc. zasięgu, a RMFmaxxx.pl - 4,21 mln odwiedzających i 14,51 proc. zasięgu.
Ponad 4 mln użytkowników miała też Eska.pl (Grupa Radiowa Time) - na serwis zajrzało 4,13 mln internautów, co dało 14,23 proc. zasięgu.
W dalszej części rankingu są inne witryny trzech czołowych nadawców. Eurozet reprezentują Antyradio.pl (1,67 mln użytkowników i 5,75 proc. zasięgu), Planeta.pl (1,17 mln użytkowników i 4,05 proc. zasięgu) i Chillizet.pl (553,4 tys. odwiedzających i 1,91 proc. zasięgu).
Do Grupy RMF należy również RMFclassic.pl (145,8 tys. użytkowników i 0,5 proc. zasięgu), a do Grupy Radiowej Time - Radioplus.pl (122,5 tys. użytkowników i 0,42 proc. zasięgu) i Voxfm.pl (114,1 tys. użytkowników i 0,39 proc. zasięgu).
TOK FM przed Radiem Maryja i Polskim Radiem
Witrynę TOK FM (Grupa Radiowa Agory) odwiedziło 2,19 mln internautów, co przełożyło się na 7,54 proc. zasięgu. To jedyny serwis w zestawieniu oferujący płatne treści - z subskrypcyjnego dostępu do podcastów na koniec września br. korzystało 24,8 tys. użytkowników. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/agora-z-wiekszym-zyskiem-w-internecie-radiu-i-prasie-gazeta-wyborcza-ma-241-tys-subskrybentow-cyfrowych
Portal Polskiego Radia, gromadzący treści ze wszystkich anten publicznego nadawcy (osobno działa jeszcze witryna Polskieradio24.pl) odwiedziło 1,43 mln internautów (4,94 proc. zasięgu), a witrynę Radia Maryja - 1,13 mln użytkowników (3,88 proc. zasięgu).
Ubyło prawie 10 proc. użytkowników
Czternaście witryn z zestawienia łącznie odwiedziło w listopadzie 38,91 mln internautów. W październiku serwisy zanotowały 43,11 mln użytkowników, tym samym miesiąc do miesiąca zanotowały spadek o 4,2 mln (9,7 proc.).
Radiozet.pl straciło w porównaniu z październikiem 1,18 mln odwiedzających (9,8 proc.), a RMF24.pl - 1,52 mln (21,1 proc.). Procentowo jeszcze mocniej zmalały wyniki kilku innych witryn. Na Chillizet.pl ubyło 1,28 mln internautów (69,8 proc.), na Planeta.pl - 418 tys. (26,2 proc.), a na Voxfm.pl - 37,6 tys. (24,8 proc.).
Tokfm.pl zanotował spadek o 369,4 tys. użytkowników (14,4 proc.), RMF.FM - o 195 tys. (3,5 proc.), a Radioplus.pl - o 2,6 tys. (2,1 proc.).
Serwisy Radia Maryja i Antyradia najbardziej w górę
Za to na RMFmaxx.pl liczba użytkowników zwiększyła się o 222,3 tys. (5,6 proc.), na Eska.pl - o 181,4 tys. (4,6 proc.), na Radiomaryja.pl - o 221,6 tys. (24,5 proc.), a na Antyradio.pl - o 114,5 tys. (9,5 proc.).
Polskieradio.pl osiągnęło wzrost o 25,9 tys. odwiedzających (1,8 proc.), natomiast RMFclassic.pl - o 8,4 tys. (6,1 proc.).
Dołącz do dyskusji: Radiozet.pl na czele, Radiomaryja.pl i Antyradio.pl z dużymi wzrostami - w dół RMF24.pl i Chillzet.pl (TOP14)