SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radio Eska reklamuje się z wykorzystaniem sztucznej inteligencji

Ruszyła kampania wizerunkowa Radia Eska (Time SA), w której wykorzystano grafiki wygenerowane przez sztuczną inteligencję.

„Ja, kiedy zmieniam stację na Radio ESKA” – tak brzmi hasło najnowszej kampanii reklamowej Radia ESKA, która wystartowała z początkiem czerwca na outdoorze (autobusy, citylight & billboardy) oraz w online. W przygotowaniu kreacji wykorzystano AI.

– Ta kreacja ma działać tak, jak Radio ESKA, czyli poprawiać nastrój. Mamy nadzieję, że osoby, które zetkną się z komunikacją poczują pozytywne emocje i po prostu się uśmiechną. Liczymy na dotarcie do osób, dla których nasza stacja nie jest stacją pierwszego wyboru i pokazanie pozytywnej zmiany, którą wywołuje włączenie Radia ESKA. Sam koncept nawiązujący do stylistyki memów był idealny do wypróbowania możliwości, jakie daje AI. Jesteśmy bardzo zadowoleni z końcowego efektu, który jest wyrazisty, energetyczny i bardzo  dobrze oddaje charakter marki. Warto też zwrócić uwagę na fakt, że użycie AI sprawiło, że podczas zdjęć nie ucierpiał żaden pies – mówi Andrzej Descours, brand manager Radia Eska.

Za kreację odpowiada Dział Marketingu Radia Eska. Zakup i planowanie mediów zrealizował dom mediowy Starcom.

Kilka tygodni temu sztuczną inteligencję do przygotowania kreacji reklamowych wykorzystała marka sklepów HalfPrice, należąca do Grupy CCC.

Dołącz do dyskusji: Radio Eska reklamuje się z wykorzystaniem sztucznej inteligencji

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wix
Też czuję się jak pies (zbity) kiedy przełączam na Radio Eska
odpowiedź
User
cykl
Można zredukować jeden etat grafika.

Swoją drogą te obrazki są tak wtórne i przeciętne, że aż się płakać chce. Takie ujęcie psa było świeże raz, czterdzieści lat temu, w Gliniarzu z Beverly Hills.
odpowiedź
User
Neo
Kreatywność na poziomie żłobka.
odpowiedź