Rada Promocji Polski przyjęła zasady promocji marki Polska
Podczas spotkania Rady Promocji Polski - pod przewodnictwem ministra spraw zagranicznych Radosława Sikorskiego - wypracowano i zatwierdzono spójne zasady promocji marki Polska - zarówno lokalnie, jak i za granicą.
Dokument ostatecznie określający strategię i podstawowe zasady komunikacji marki Polska został opracowany przez środowiska skupione wokół Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Zrzeszenia Firm Public Relations - przy współpracy i konsultacji z zainteresowanymi instytucjami, m.in. resortami rządowymi. W najbliższym czasie uchwała ma zostać opublikowana i rozesłana do organizacji i instytucji, które promują nasz kraj za granicą. Dokument ma stanowić punkt wyjścia do dalszych wspólnych działań wielu resortów we wzmacnianiu wizerunku naszego kraju na świecie i mówienia o jego sukcesach.
- Zapisane w dokumencie „Zasady komunikacji marki Polska” to pierwszy kamień milowy w naszych działaniach i nowe otwarcie do dalszych wspólnych kroków - skomentował Radosław Sikorski. - Przyjęcie tego dokumentu to dowód na to, że wszystkie instytucje są w stanie zgodzić się na wspólny sposób mówienia o marce Polska - dodał Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej.
Dołącz do dyskusji: Rada Promocji Polski przyjęła zasady promocji marki Polska
http://5051.us/samochodowe-tablice-rejestracyjne-czy-musza-byc-brzydkie