Purmo promuje pionowe myślenie o grzejnikach
Pod hasłem "Myśl pionowo" przebiega kampania reklamowa grzejnikówPurmo. Akcja zachęca do instalowania pionowych urządzeń tej markitam, gdzie nie ma miejsca na poziome.
Prowadzona obecnie kampania reklamowa Purmo ma za zadanieprzekonać odbiorców, że grzejniki pionowe są bardzo dobrymrozwiązaniem w pomieszczeniach, w których trudno znaleźć miejsce napoziome urządzenia grzewcze. Akcja pod hasłem "Myśl pionowo"promuje trzy modele tej marki: Vertical, Faro V i Kos V. Działaniasą skierowane zarówno do odbiorców profesjonalnych: instalatorów,sprzedawców i projektantów, jak i klientów detalicznych.
Kampania obejmuje prasę (inserty i reklamy w "PolskimInstalatorze" i "Magazynie Instalatora") oraz mailingi, materiałyPOS, e-newslettery i konkurs internetowy skierowane doprofesjonalistów. Kreację kampanii - zaplanowanej do czerwca -przygotowała duńska agencja Kunde, materiały na polski rynekzaadaptował dział marketingu Rettig Heating Polska.
Dołącz do dyskusji: Purmo promuje pionowe myślenie o grzejnikach