SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Purmo promuje pionowe myślenie o grzejnikach

Pod hasłem "Myśl pionowo" przebiega kampania reklamowa grzejnikówPurmo. Akcja zachęca do instalowania pionowych urządzeń tej markitam, gdzie nie ma miejsca na poziome.

Prowadzona obecnie kampania reklamowa Purmo ma za zadanieprzekonać odbiorców, że grzejniki pionowe są bardzo dobrymrozwiązaniem w pomieszczeniach, w których trudno znaleźć miejsce napoziome urządzenia grzewcze. Akcja pod hasłem "Myśl pionowo"promuje trzy modele tej marki: Vertical, Faro V i Kos V. Działaniasą skierowane zarówno do odbiorców profesjonalnych: instalatorów,sprzedawców i projektantów, jak i klientów detalicznych.

purmo

Kampania obejmuje prasę (inserty i reklamy w "PolskimInstalatorze" i "Magazynie Instalatora") oraz mailingi, materiałyPOS, e-newslettery i konkurs internetowy skierowane doprofesjonalistów. Kreację kampanii - zaplanowanej do czerwca -przygotowała duńska agencja Kunde, materiały na polski rynekzaadaptował dział marketingu Rettig Heating Polska.

Dołącz do dyskusji: Purmo promuje pionowe myślenie o grzejnikach

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
purmen
Mamy u siebie grzejniki Purmo, mam dla was jedną radę. Grzejniki są ok, ale całkowicie odradzam markety. Tutaj - http://e-inclusive.pl/grzejniki/grzejniki-plytowe-typu-v/1031-grzejniki-purmo-rettig-heating-v-22-600x1200-31101000.html znaleźliśmy znacznie taniej. Szkoda tylko, że już po zakupie w sklepie...
odpowiedź