SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Puls Biznesu”: Tomasz Siemieniec odszedł, Grzegorz Nawacki nowym redaktorem naczelnym

Z końcem lutego z „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska) odszedł redaktor naczelny Tomasz Siemieniec. Jego stanowisko przejął Grzegorz Nawacki, poprzednio wicenaczelny.

Tomasz Siemieniec nie podaje konkretnych powodów swojego odejścia ani planów zawodowych. - W Bonnierze zaczynałem jako student drugiego roku dziennikarstwa. Przyszedłem na trzymiesięczny staż, zostałem ponad 22 lata. To była fantastyczna przygoda, bo ludzie i miejsce zawsze byli i są wyjątkowi. Jestem dumny, że „Puls Biznesu" jest tytułem o nieposzlakowanej opinii - podkreśla.

Pracę w firmie zaczął w 1996 roku, kiedy trwały przygotowania do debiutu „Pulsu Biznesu”. W 2001 roku został zastępcą redaktora naczelnego dziennika, a w lutym 2009 roku objął stanowisko szefa redakcji.

- Dziękuję Tomkowi za zaangażowanie i energię, jaką włożył w zbudowanie silnej pozycji „Pulsu Biznesu", dziennika wspierającego w codziennej pracy przedsiębiorców, menedżerów i inwestorów – mówi Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska. - Przez te wszystkie lata Tomek był rzecznikiem przedsiębiorców - walczył o przestrzeganie praw wolnego rynku i swobodę prowadzenia działalności gospodarczej i - co równie ważne - dbał o niezależność i apolityczność gazety - podkreśla.

Grzegorz Nawacki nowym naczelnym „PB”

Stanowisko redaktora naczelnego „Pulsu Biznesu" objął Grzegorz Nawacki, przez ostatnie trzy lata zastępca redaktora naczelnego i redaktor naczelny PB.pl.

- Gdy 13 lat temu przychodziłem do „Pulsu Biznesu" na staż, w najśmielszych marzeniach nie zakładałem, że kiedyś będę miał możliwość zostania naczelnym.  Tomkowi zawdzięczam bardzo wiele i jestem dumny, że mogę przejąć od niego stery. To wielki zaszczyt kierować tak świetnym zespołem - podkreśla Nawacki. - Mamy mocny plan rozwoju, dotychczasowe wyniki pozwalają z optymizmem patrzeć w przyszłość. „Puls Biznesu" był, jest i będzie głosem świata biznesu z misją wspierania przedsiębiorczości. Wierzę w przyszłość jakościowego dziennikarstwa w cyfrowym świecie - zapewnia.

- Jestem przekonana, że Grzegorz świetnie sobie poradzi w nowej roli. Ta zmiana to z jednej strony kontynuacja, bo Grzegorz zna „Puls Biznesu" od podszewki, współtworzył nową strategię, a z drugiej ostateczne połączenie papierowego i cyfrowego wydania i okazja do jeszcze większego zdynamizowania rozwoju w świecie cyfrowym i ugruntowania pozycji „Pulsu Biznesu" jako wiodącego medium gospodarczego - dodaje Patricia Deyna.

Według danych ZKDP w całym ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Puls Biznesu" wynosiła 9 337 egz., o 4,7 proc. mniej niż rok wcześniej.

Natomiast portal PB.pl w listopadzie ub.r. zanotował 552,3 tys. realnych użytkowników i 4,21 mln odsłon (według badania Gemius/PBI).

W 2017 roku Bonnier Business Polska, wydający też m.in. Bankier.pl, zanotował 59,6 mln zł wpływów ze sprzedaży i 3,93 mln zł zysku netto (wobec 7,23 mln zł rok wcześniej). Przychody ze sprzedaży „PB” wyniosły 10,1 mln zł, a z reklam - 37,3 mln zł.

Dołącz do dyskusji: „Puls Biznesu”: Tomasz Siemieniec odszedł, Grzegorz Nawacki nowym redaktorem naczelnym

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dr Jan
Najciekawsze są cytaty, np. „Puls Biznesu" jest tytułem o nieposzlakowanej opinii. Lub: wierzę w przyszłość jakosciowego dziennikarstwa. I inne.
odpowiedź
User
Jack
Trzeba sprawdzić wyniki sprzedaży rok do roku i dowiemy się, czy sam odszedł :)
odpowiedź
User
Lowe
Cięcia, cięcia
odpowiedź