„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych. „Pani Domu” najbardziej w dół
W maju br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w maju 2016 roku wyniosła 200 616 egz. i w porównaniu do maja 2015 roku zmalała o 16,04 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 14,43 proc. do 154 008 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 82 195 egz., po spadku o 25,04 proc.
Za podium znalazła się „Pani Domu” (Edipresse Polska), która spadła z miejsca trzeciego. W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 75 372 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 32,95 proc.
Wirtualnemedia.pl |
maj |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Przyjaciółka |
270 383 |
200 616 |
200 616 |
341 898 |
238 954 |
238 954 |
-16,04% |
Tina |
283 208 |
154 008 |
154 008 |
304 926 |
179 979 |
179 979 |
-14,43% |
Naj |
166 266 |
82 195 |
82 195 |
199 294 |
109 650 |
109 650 |
-25,04% |
Pani Domu |
123 880 |
75 463 |
75 372 |
181 046 |
112 508 |
112 417 |
-32,95% |
W maju br. w porównaniu do kwietnia br. również wszystkie dwutygodniki odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Naj” - było to 11,53 proc.
2016 |
Dynamika |
||||||
ZKDP |
maj |
kwiecień |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Przyjaciółka |
270 383 |
200 616 |
200 616 |
276 575 |
201 629 |
201 629 |
-0,50% |
Tina |
283 208 |
154 008 |
154 008 |
292 468 |
172 211 |
172 211 |
-10,57% |
Naj |
166 266 |
82 195 |
82 195 |
172 462 |
92 907 |
92 907 |
-11,53% |
Pani Domu |
123 880 |
75 463 |
75 372 |
131 953 |
84 777 |
84 686 |
-11,00% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych. „Pani Domu” najbardziej w dół