SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Przyjaciółka” liderem dwutygodników poradnikowych, „Naj” o 322 proc. do góry

W styczniu 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla pań uplasowała się „Przyjaciółka”. Na ostatnim miejscu podium znalazł się odświeżony magazyn „Naj”, który zanotował największy wzrost.

Średnia sprzedaż ogółem magazynu „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w styczniu 2013 roku wyniosła 460 650 egz. i w porównaniu do stycznia 2012 roku była niższa o 14,56 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 17,83 proc. do 434 993 egz.

Na ostatnią pozycję podium - z miejsca czwartego - awansował odświeżony w lipcu ub.r. dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był miesięcznikiem (wtedy jego wydawcą była spółka G+J Polska). W styczniu 2013 roku sprzedawał się on średnio w liczbie 321 505 egz. W stosunku do analogicznego miesiąca rok wcześniej jego wynik wzrósł aż o 321,83 proc. Był to jednocześnie jedyny wzrost w zestawieniu.

Z kolei największy spadek w rankingu zanotowała będąca na czwartym miejscu „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma w analizowanym okresie zmniejszyła się o 23,98 proc. do poziomu 245 883 egz.

Wirtualnemedia.pl styczeń
ZKDP 2013 2012
Tytuł Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 460650 539123
Tina 434993 529405
Naj 321505 76217*
Pani Domu 245883 323424


W styczniu 2013 roku w porównaniu do grudnia 2012 roku wszystkie dwutygodniki poradnikowe dla pań zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Naj” - było to aż 43,72 proc.

Wirtualnemedia.pl miesiąc
ZKDP styczeń 2013 grudzień 2012
Tytuł Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 460650 394385
Tina 434993 334560
Naj 321505 223704
Pani Domu 245883 192819

* - dane miesięcznika „Naj Magazyn”

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem dwutygodników poradnikowych, „Naj” o 322 proc. do góry

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl