SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Provident reklamuje się w rytmie polskiego hitu lat 90.

Pod hasłem ,Zawsze chciałeś mieć takie coś!" ruszyła kampania reklamowa Provident Polska, promująca ofertę Prostej Pożyczki. Za jej przygotowanie odpowiadają Isobar i OMD.

Bohaterem nowego spotu Providenta jest młody tata, który w rytm znanego z lat 90. polskiego hitu "Ciągnik" zespołu Blenders gra i śpiewa swojej córce o zakupie czarnego keyboardu, „właśnie po to, by grać tu z nią”. Oboje nucą w refrenie „czterysta, oddajesz dwa czterysta”.

 – Z jednej strony chcieliśmy wpisać się w modny ostatnio trend powrotu do tamtych lat, z drugiej strony wciąż podkreślamy, jak ważne są dla nas plany i marzenia naszych klientów, których realizację od wielu lat wspieramy. Dodatkowo w melodyjny sposób pokazujemy, jak łatwo obliczyć koszty naszej nowej oferty - wyjaśnia Artur Zabielski, dyrektor ds. marketingu w Provident Polska.

Reklama Prostej Pożyczki

W ramach Prostej Pożyczki oprócz 2 tys. złotych, nowi klienci mogą pożyczyć kwoty w wysokości 3 tys. lub 4 tys. złotych i spłacić je w 6 równych miesięcznych ratach lub w trybie 26 spłat tygodniowych. Koszt pożyczki wynosi 20 proc. całkowitej kwoty pożyczki, jej RRSO to 89,5 proc.

Spot emitowany jest w głównych stacjach telewizyjnych i stacjach tematycznych. 14 stycznia rozpocznie się dwutygodniowa kampania radiowa w RMF FM, Radiu ZET, w Polskim Radiu (Trójka, Czwórka, Polskie Radio 24) i stacjach lokalnych. Komunikację uzupełniają reklamy w digitalu (duże zasięgowe formaty na WP.pl i Onecie), w serwisach VOD i w Google (Click 2 Call).

Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar (Dentsu Aegis Network Polska ), a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Dołącz do dyskusji: Provident reklamuje się w rytmie polskiego hitu lat 90.

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
prostozmostu
dramat!
0 0
odpowiedź
User
hd
A co to za hit, bo nie znam?
0 0
odpowiedź
User
kozanostra1992
A co to za hit, bo nie znam?
No co Ty, gimbus jakiś jesteś?! :/ Toż to 1 z największych hitów 1997 roku, "Czarny ciągnik" zapomnianej grupy Blenders! 8-) Co do pomysłowego spotu... równie dobrze można zrobić tak, że jacyś anonimowi bohaterowie reklamują coś równie szkodliwego dla zdrowia (szisze, kadzidełka czy jakiś produkt z dodatkiem konopii) i potem śpiewają "Dmuchawce, latawce, wiatr" (no beka w chuj, normalnie)!!! xD
0 0
odpowiedź