Lidl i Biedronka konkurują na piwne promocje
Majówka z pasem, co mobilizuje największe sieci handlowe - Biedronkę i Lidla - do organizacji promocji na popularną kategorię piwa. Konkurenci kuszą klientów darmowymi butelkami piwa za zakup określonej liczby sztuk.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/Lidl_biedronka-piwo-655.jpg)
Sieci handlowe już szykują się do majówki. Czas, który Polacy chętnie spędzają na grillach i impetach na świeżym powietrzu, dla handlowców jest gorącym okresem sprzedaży wybranych kategorii produktowych - wśród nich jest piwo.
Zobacz: Internauci narzekają na szklanki Kanału Sportowego w Biedronce
Biedronka i Lidl kuszą majówkowymi promocjami
Biedronka z okazji majówki przygotowała promocję z podwojoną liczbą piw gratis. Tylko w piątek 29 kwietnia piwa w butelkach bezzwrotnych marek: Heineken, Carlsberg, Pilsner Urquell, Corona, Desperados, Lech Free, Somersby, Captain Jack, Beck’s, Žatecký i Żywiec można nabyć w znanej promocji 12+12. Przy zakupie 24 butelek naliczony zostanie rabat o wartości 12 najtańszych butelek (a gdy są w tej samej cenie – o wartość 12 z nich). Rabat zostanie rozłożony proporcjonalnie na wszystkie kupowane butelki promocyjne. Piwa wymienione wyżej można mieszać dowolnie.
Zobacz: Biedronka zwróci kaucje za butelki zwrotne
Z promocji można skorzystać tylko raz: 12 piw za darmo przysługuje po zeskanowaniu przy kasie ważnej karty Moja Biedronka.
Piwna promocja w Lidlu będzie trwała dwa dni. W najbliższy piątek i sobotę, 29 i 30 kwietnia, z aplikacją Lidl Plus wszystkie piwa w butelce będzie można kupić w ofercie 4+4 gratis. Dzięki dostępnemu kuponowi, wybierając osiem ulubionych produktów, zapłacimy jedynie za cztery z nich, a kolejne cztery najtańsze spośród ośmiu wybranych otrzymamy gratis (akcja nie łączy się z innymi promocjami). Aby móc skorzystać z promocji, wystarczy aktywować kupon w aplikacji Lidl Plus i zeskanować go przy kasie podczas zakupów w dowolnym sklepie sieci. Kupon jest przeznaczony do użytku jednorazowego i mogą z niego skorzystać tylko osoby pełnoletnie.
Zobacz: Lidl wprowadza specjalne oznaczenia na swoich produktach
Biedronka ma w Polsce ok. 3,2 tys. sklepów, Lidl około 800.
Dołącz do dyskusji: Lidl i Biedronka konkurują na piwne promocje