Profi z przymrużeniem oka reklamuje nowe opakowania
„Pasztet Profi, teraz w metalowej puszce” to hasło produktowej kampanii reklamowej, która wystartowała w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki, wprowadzonej w ubiegłym roku.
Na potrzeby kampanii przygotowano trzy spoty wideo, mocno osadzone w ramach platformy komunikacyjnej wykorzystującej konwencję nawiązującą do animowanego komiksu.
- W świat Profi wprowadzamy nowego bohatera - Puszkę i jego znajomych. Z przymrużeniem oka kreujemy postać twardziela pewnego siebie i swojej jakości. W dialogach bazujemy na grze słów, nawiązującej do formy opakowania - wyjaśnia Sebastian Pender, dyrektor marketingu Profi.
- Chcemy dotrzeć z przekazem do użytkowników, którzy kupują pasztety w puszkach i właśnie taki format preferują. Nasza marka od lat ma bardzo wysoką świadomość wśród konsumentów, teraz koncentrujemy się na zbudowaniu świadomości produktu - puszki - mówi Sebastian Pender.
Kampania digitalowa Profi
Komunikacja będzie realizowana w kanałach digitalowych, w tym w mediach społecznościowych i na portalach horyzontalnych (Interia.pl, Onet.pl, Wp.pl), a także we współpracy z influencerami.
Kreacje do kampanii przygotowała agencja Bridge2Fun, zakup mediów w następstwie wygranego przetargu powierzono Value Media. Przy projekcie Value Media będzie pracować w modelu House of Communication z dwoma innymi spółkami Group One: wsparcie w zakresie biddable media zapewni agencja martech & e-commerce SalesTube, a agencja kreatywna Labcon będzie odpowiadać za influencer marketing.
Komunikację PR marki prowadzi Kolterman Media Communications.
Dołącz do dyskusji: Profi z przymrużeniem oka reklamuje nowe opakowania