SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Profi z przymrużeniem oka reklamuje nowe opakowania

„Pasztet Profi, teraz w metalowej puszce” to hasło produktowej kampanii reklamowej, która wystartowała w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki, wprowadzonej w ubiegłym roku.

Na potrzeby kampanii przygotowano trzy spoty wideo, mocno osadzone w ramach platformy komunikacyjnej wykorzystującej konwencję nawiązującą do animowanego komiksu.

- W  świat Profi wprowadzamy nowego bohatera - Puszkę i jego znajomych. Z przymrużeniem oka kreujemy postać twardziela pewnego siebie i swojej jakości. W dialogach bazujemy na grze słów, nawiązującej do formy opakowania - wyjaśnia Sebastian Pender, dyrektor marketingu Profi.

- Chcemy dotrzeć z przekazem do użytkowników, którzy kupują pasztety w puszkach i właśnie taki format preferują. Nasza marka od lat ma bardzo wysoką świadomość wśród konsumentów, teraz koncentrujemy się na zbudowaniu świadomości produktu - puszki - mówi Sebastian Pender.

Kampania digitalowa Profi

Komunikacja będzie realizowana w kanałach digitalowych, w tym w mediach społecznościowych i na portalach horyzontalnych (Interia.pl, Onet.pl, Wp.pl), a także we współpracy z  influencerami.

Kreacje do kampanii przygotowała agencja Bridge2Fun, zakup mediów w następstwie wygranego przetargu powierzono Value Media. Przy projekcie Value Media będzie pracować w modelu House of Communication z dwoma innymi spółkami Group One: wsparcie w zakresie biddable media zapewni agencja martech & e-commerce SalesTube, a agencja kreatywna Labcon będzie odpowiadać za influencer marketing.

Komunikację PR marki prowadzi Kolterman Media Communications.

Dołącz do dyskusji: Profi z przymrużeniem oka reklamuje nowe opakowania

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl