Problem z mobilnym spamem
Spora część użytkowników telefonów komórkowych z wielkiej Brytanii padła ofiarą mobilnego spamu.
Z marcowego badania przeprowadzonego przez agencję YouGov i firmę Cloudmark, wynika, że 2/3 brytyjskich użytkowników komórek otrzymało na swój telefon niechcianą wiadomość - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer. Wśród respondentów w grupie wiekowej od 18 do 24 lat wskaźnik ten był jeszcze wyższy i wyniósł 75 procent.
Badani winą obarczają tutaj przede wszystkim dostawców usług. 28 procent respondentów stwierdziło, ze otrzymało spam od swojego operatora komórkowego, a z tego powodu nad zmianą swojego dostawcy usług komórkowych zastanowiłoby się 44 procent badanych.
Zdaniem Neila Cooka z Cloudmark, mobilny spam to co prawda nie ta sama liga co tradycyjny spam w wiadomościach e-mail, ale jak pokazuje to badanie, tolerancja użytkowników dla niechcianych i nie zamawianych wiadomości mobilnych jest tak naprawdę żadna. "Oznacza to, ze operatorzy komórkowi nie mogą sobie tutaj pozwolić na przyjęcie strategii polegającej na tym, że poczekamy i zobaczymy co się stanie" - dodał Cook.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Problem z mobilnym spamem