SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Poznaj nowe menu sezonowe” w kampanii Pizzy Hut (wideo)

Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) zimową kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Poznaj nowe menu sezonowe”. Celem akcji jest promocja nowych smaków pizzy i promowanie sieci, jako miejsca idealnego na rodzinny obiad.

Pizza Hut ruszyła z kampanią pod hasłem „Poznaj nowe menu sezonowe”. Jest w niej reklamowane wprowadzone do oferty nowe menu przygotowane z myślą o okresie zimowym.

Kampania obejmuje telewizję, internet, social media, BTL oraz outdoor (m.in. wszystkie restauracje sieci Pizza Hut w centrach handlowych).

Grupą docelową akcji są osoby w wieku 35-49 lat mieszkające w miastach, gdzie działają restauracje Pizza Hut, zarówno korzystające już z oferty sieci, jak i nie będące jej klientami.

Deloitte Digital była odpowiedzialna za całościowe przygotowanie projektu, m.in. opracowanie stra-tegii, pomysłu kreatywnego, integrację komunikacji w kanałach w internecie i mediach pozainternetowych, przygotowanie key visuals oraz kreacji na potrzeby kampanii display w internecie, działań w kanałach social media oraz po raz pierwszy dla tej marki, spotu telewizyjnego.

W wyniku wygranego wiosną przetargu agencja Deloitte Digital zajmuje się m.in. opracowywaniem strategii projektów komunikacyjnych oraz obsługą działań dla wszystkich kanałów komunikacji digitalowej marki Pizza Hut, w tym także dla mediów społecznościowych takich jak Facebook, Insta-gram, Twitter.

Dołącz do dyskusji: „Poznaj nowe menu sezonowe” w kampanii Pizzy Hut (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Arek
Genialne. Kto to robił?
odpowiedź