Portal Polskiego Radia z krótkimi treściami wideo i reklamami od Telewizji Polskiej
Na mocy podpisanej właśnie umowy Telewizja Polska będzie udostępniać krótkie treści wideo portalowi Polskiego Radia oraz zajmie się sprzedażą reklam wideo w tej witrynie.
Na portalu Polskiego Radia publikowane będą krótkie klipy od TVP dotyczące przede wszystkim bieżących wydarzeń krajowych i sportowych.
Ponadto biuro reklamy Telewizji Polskiej będzie zajmował się sprzedażą spotów przy wszystkich treściach wideo w serwisie Polskiego Radia. Tym samym biuro rozpoczyna działalność brokerską w zakresie reklamy internetowej.
TVP nie podaje, na jak długo została podpisana umowa, tłumacząc to tajemnicą handlową. Wiadomo jedynie, że porozumienie zawarto na czas określony z intencją przedłużenia.
Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. serwis PolskieRadio.pl zanotował 2,21 mln realnych użytkowników i 16,86 mln odsłon.
Bliższa współpraca Polskiego Radia i TVP jest jednym z głównych zadań, jakie przed tymi nadawcami stawia działająca od początku sierpnia Rada Mediów Narodowych. Jej przewodniczący Krzysztof Czabański zapowiedział, że chciałby, żeby firmy wspólnie uruchomiły i prowadziły narodowy serwis internetowy. - To nie będzie możliwe bez ścisłej współpracy pomiędzy wszystkimi mediami publicznymi. Przecież tam są ogromne zasoby redakcyjne, które przy budowie takiego portalu można byłoby wykorzystać. A niestety martwi mnie stosunek TVP do współdziałania w tej kwestii - powiedział Czabański we wtorek portalowi Wirtualnemedia.pl.
Dołącz do dyskusji: Portal Polskiego Radia z krótkimi treściami wideo i reklamami od Telewizji Polskiej