Ponad 80 tys. zł za reklamę przy "Faktach" w TVN
W opublikowanym przez TVN Media cenniku TVN na marzec najwyżej wyceniono spoty przy codziennym wydaniu “Faktów”. Kosztują 84,5 tys. zł netto.
84,5 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów) kosztuje spot przy emisji “Faktów” w dni powszednie w TVN. Stawka dla emisji w niedzielny wieczór jest niewiele niższa - wynosi 84,2 tys. zł.
Spot przy serwisie sportowym tuż po “Faktach” kosztuje 57,6 tys. zł w dni robocze oraz 54 tys. zł w niedziele. Cena za reklamę przy prognozie pogody wynosi odpowiednio: 54,7 tys. zł i 52,7 tys. zł.
Z początkiem marca na antenę TVN wracają premierowe odcinki znanych produkcji i debiutują nowe programy.
Reklama przy “Mam talent” (emisja w sobotę wieczorem) kosztuje 42,7 tys. zł, przy “Masterchef Nastolatki” (niedziela wieczór) - 39,6 tys. zł, przy serialu “Odwilż” (poniedziałek wieczór) - 25,8 tys. zł, "Czas na show: drag me out" - 26,6 tys. zł (wtorek wieczór), “The traitors, zdrajcy” (środa wieczór) - 31 tys. zł, “Kuchenne rewolucje” (czwartek wieczór) - 42,4 tys. zł.
Marketerzy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy serialu “Na Wspólnej” zapłacą 40,7 tys. zł, a przy programie “Kuba Wojewódzki” - 29,9 tys. zł.
22 marca TVN pokaże galę “Fryderyk Festival 2023” - spot przy tej transmisji wyceniono na 32,8 tys. zł.
W każdy weekend marca stacja będzie też transmitować zawody w skokach narciarskich - reklamy przy nich podlegają indywidualnej ocenie.
TVN Media jako drugie biuro reklamy tv - po Biurze Reklamy TVP - podało ceny reklam na marzec.
Dołącz do dyskusji: Ponad 80 tys. zł za reklamę przy "Faktach" w TVN