SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ponad 451 mln zł zarobiły w I kwartale 2009 r. rozgłośnie radiowe

Cennikowe wpływy reklamowe polskich stacji radiowych wyniosły w Ikw. 2009 roku ponad 451 mln zł. Wśród stacji ogólnopolskich liderembyło Radio Zet, ponadregionalnych - Tok FM, a sieci radiowych -Eska.

Wśród stacji ogólnopolskich najwięcej w I kwartale 2009 r.zarobiło Radio Zet (113, 7 mln zł), które w porównaniu do Ikwartału 2008 r. zanotowało spadek o 3,2 proc. - wynika z danychfirmy Expert Monitor, przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się RMF FM (100,3 mln - spadek o 2,5proc.) a na trzecim uplasowała się Trójka Polskiego Radia (13, 2mln - spadek o 12 proc.).

stacje ogólnopolskieI kwartał 2009
MediumKoszt [zł]
ZET113 747 150 zł
RMF FM100 347 835 zł
PR 313 254 365 zł
PR 14 765 425 zł
PR 255 770 zł
PR EURO18 680 zł



stacje ogólnopolskieI kwartał 2008
MediumKoszt [zł]
ZET117 498 290 zł
RMF FM102 972 635 zł
PR 315 071 780 zł
PR 110 627 045 zł
PR 2130 576 zł
PR EURO72 660 zł


W I kwartale 2009 r. spośród stacji ponadregionalnych najwięcejzarobiło Radio TOK FM (5,6 mln zł, wzrost o 16,5 proc.).

stacje ponadregionalneI kwartał 2009
MediumKoszt [zł]
TOK FM5 605 230 zł
ESKA ROCK5 436 260 zł
RMF Classic1 703 928 zł


stacje ponadregionalneI kwartał 2008
MediumKoszt [zł]
TOK FM4 803 069 zł
ESKA ROCK4 186 186 zł
PLANETA FM2 267 250 zł
RMF Classic1 046 615 zł


Wśród sieci radiowych liderem Radio Eska (90,5 mln - wzrost o6,4 proc.). Duży wzrost osiągnęła też sieć Złote Przeboje (46,3 mlnzł, wzrost o ponad 20 proc.)

[Data]I kwartał 2009
TOP 5 sieci [Medium]Koszt [zł]
Eska bez E. ROCK90 542 854 zł
Złote Przeboje46 342 974 zł
Audytorium 1713 508 757 zł
RMF Maxxx11 005 069 zł
Eurozet Planeta_lokalne9 527 442 zł



[Data]I kwartał 2008
TOP 5 sieci [Medium]Koszt [zł]
Eska bez E. ROCK85 097 005 zł
Złote Przeboje38 543 937 zł
Audytorium 1712 845 714 zł
RMF Maxxx9 807 786 zł
Eurozet Planeta_lokalne6 386 740 zł



W przypadku grup radiowych, liderem zestawienia jest Eurozet (130,6mln - spadek o niecałe 2 proc.) Wpływy Broker FM pozostały mniejwięcej na tym samym poziomie co w analogicznym okresie ubiegłegoroku (ok. 113 mln zł).
[Data]I kwartał 2009
TOP 5 NadawcaKoszt [zł]
EUROZET130 633 357 zł
BROKER FM113 079 929 zł
GRUPA RADIOWA TIME103 686 260 zł
AGORA S.A.58 985 300 zł
POLSKIE RADIO31 602 997 zł


[Data]I kwartał 2008
TOP 5 NadawcaKoszt [zł]
EUROZET133 181 031 zł
BROKER FM113 827 036 zł
GRUPA RADIOWA TIME97 793 839 zł
AGORA S.A.49 800 077 zł
POLSKIE RADIO38 747 775 zł


dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowychnetto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bezautopromocji - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: Ponad 451 mln zł zarobiły w I kwartale 2009 r. rozgłośnie radiowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl