„Polska jest numerem 1” w kampanii promującej abonament RTV (wideo)
Rozpoczęła się kampania zachęcająca do opłacania abonamentu radiowo telewizyjnego. Akcję na zlecenie Związku Pracodawców Mediów Publicznych przygotowały agencje Walk i Adwertajzing.
Kampania promująca płacenie abonamentu RTV opiera się na statystykach, z których wynika, że w Polsce osób nieregulujących tę opłatę jest zdecydowanie więcej niż w większości krajów Unii Europejskiej. W konsekwencji w spotach obcokrajowcy - m.in. Francuzka i Niemiec - gratulują nam tego przodownictwa. Taki ironiczny przekaz ma obudzić w odbiorcach poczucie wstydu, dopingując ich do regularnego płacenia abonamentu.
Akcja rozpoczęła się od etapu teaserowego, natomiast teraz rusza jej właściwa odsłona, w ramach której m.in. udostępniono serwis Placeabonament.pl. W trzecim etapie zaprezentowane zostaną spoty będące odpowiedzią Polaków na komentarze obcokrajowców. Pokazywane w nich będą osoby, które opłacanie abonamentu uznają za naturalny obowiązek Polaka i Europejczyka.
Kampanię na zlecenie Związku Pracodawców Mediów Publicznych przygotowało konsorcjum agencji Walk i Adwertajzing. Akcja - zaplanowana do 20 lutego - obejmuje telewizję, radio, prasę oraz social media (działania na Facebooku, współpraca z blogerami).
Dołącz do dyskusji: „Polska jest numerem 1” w kampanii promującej abonament RTV (wideo)
Widziałem te spoty kilka razy i za boga nie mogłem dojść, co one reklamują i o co w nich chodzi. Uznałem je za jakąś unijną czy rządową fanaberię, coś a la spoty ze zboczeńcem promujące Warszawę.
Pogratulować czytelności przekazu, hahahahahahaha!