Polska aplikacja do samorozwoju Focusly promowana przez Up&More
Up&More odpowiedzialny jest za działania promocyjne polskiej aplikacji do samorozwoju, medytacji i praktyki uważności - Focusly. Celem kampanii będzie zbudowanie świadomości oraz zdobywanie zaangażowanych użytkowników korzystających z aplikacji.
Zadaniem agencji jest prowadzenie działań z zakresu marketingu online w takich kanałach jak: Google Ads, Facebook Ads i Apple Search Ads. Stopniowo zwiększana będzie również świadomość potencjalnych użytkowników na temat brandu, tego czym jest aplikacja Focusly i jak może im pomóc.
Głównym celem jest zwiększenie liczby instalacji aplikacji i późniejszego wykupienia subskrypcji przez użytkowników.
- Z zespołem Focusly od pierwszego spotkania poczuliśmy, że nadajemy na tych samych falach. Znamy również problemy życia codziennego, chcemy za pomocą marketingu pokazać, że Focusly pomoże użytkownikom stawić czoła tym problemom. W zaplanowanych działaniach zadbamy o sferę kreatywną, performance, a także kompleksową analitykę. – komentuje Tomasz Starzyński, managing partner w Up&More.
Focusly to aplikacja wspierająca rozwój osobisty poprzez nagrania psychoedukacyjne, praktyki uważności i medytacje prowadzone tworzone przez ekspertów – psychologów, terapeutów, trenerów uważności i nauczycieli medytacji.
Dołącz do dyskusji: Polska aplikacja do samorozwoju Focusly promowana przez Up&More