SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat w dół, TVP1 i TVN w górę. Udany tydzień stacji informacyjnych

Telewizja TVP1 umocniła się  w zeszłym tygodniu na pozycji lidera oglądalności. W grupie 16-49 liderem był już jednak Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 9 do 15 lipca br. była TVP1. Jej udział wzrósł o  0,88 pkt. proc. do 15,06 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się Polsat, którego udział w rynku spadł o 0,28 pkt. proc.  do 13,09 proc. Na trzeciej pozycji uplasowała się TVN (11,42 proc., wzrost o 0,59 pkt. proc.), a na czwartej - TVP2 (10,90 proc., wzrost o 0,27 pkt. Proc.).

Już kolejny tydzień z rzędu wysokimi udziałami pochwalić się mogą stacje informacyjne. TVP INFO zanotowała wzrost o 0,15 pkt. proc. do 4,98 proc. Udział TVN 24 wzrósł 0,14 pkt. proc. do 3,85 proc. Z kolei wynik Polsat News spadł, ale zaledwie o 0,03 pkt. do 1,12 proc.

NAMStacja02.07 - 08.0709.07 - 15.07
Lp.SHR %SHR %
1TVP114,18%15,06%
2Polsat13,37%13,09%
3TVN10,83%11,42%
4TVP210,63%10,90%
5TVP INFO4,83%4,98%
6TVN243,71%3,85%
7TVN72,77%2,68%
8TV42,73%2,64%
9TV PULS2,31%2,32%
10Polsat21,30%1,32%
11Disney Channel1,17%1,21%
12Polsat News1,15%1,12%
13AXN1,07%1,04%
14TVP Seriale0,86%0,99%
15Kino Polska1,06%0,95%
16Eurosport0,56%0,84%
17Cartoon Network0,92%0,83%
18MiniMini0,61%0,68%
19TVP Polonia0,63%0,63%
20Disney XD0,75%0,61%


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymał się Polsat
, który stracił 0,73 pkt. proc. (spadek do 14,85 proc. udziału w rynku). Drugie miejsce zajęła TVP1 z wynikiem na poziomie 11,81 proc. po wzroście o 0,82 pkt. proc. Na podium uplasowała się jeszcze TVN (11,59 proc., wzrost o 0,63 pkt. proc.).

NAMStacja02.07 - 08.0709.07 - 15.07
Lp.SHR %SHR %
1Polsat15,58%14,85%
2TVP110,99%11,81%
3TVN10,96%11,59%
4TVP29,19%9,36%
5TVN242,67%3,02%
6TVN73,22%3,00%
7TVP INFO2,75%2,99%
8TV42,80%2,74%
9TV PULS2,30%2,47%
10Polsat21,52%1,52%
11TVP Seriale1,00%1,27%
12AXN1,34%1,25%
13Kino Polska1,25%1,23%
14Polsat News1,23%1,04%
15Disney Channel0,84%1,01%
16Comedy Central0,73%0,96%
17TVN Style0,89%0,87%
18TVN Turbo0,81%0,86%
19VIVA Polska0,94%0,85%
20Discovery0,93%0,79%


Największą popularnością w zeszłym tygodniu cieszyła się druga część „Mazurskiej Nocy Kabaretowej" wyemitowanej przez TVP2.

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 9.07-15.07.2012

Lp.DataStacjaProgramOglądalność 4+ 
114-07-2012TVP2MAZURSKA NOC KABARETOWA4169667
212-07-2012TVP1SPORT /SERWIS SPORT./3891444
315-07-2012TVP1WIADOMOSCI3613026
410-07-2012TVP1KOCHAJ ALBO RZUC /KOM.POL./3586191
512-07-2012TVP1OJCIEC MATEUSZ  3457754
615-07-2012TVP1TELEEXPRESS3392950
715-07-2012TVNFAKTY3033849
812-07-2012TVP1SPRAWA DLA REPORTERA   2845308
915-07-2012TVP1SMAKI LIPCA /FILM DRA.KRYM.ANG.USA/2694885
1011-07-2012TVP1TO JA ZLODZIEJ /FILM POL./2638824
1115-07-2012PolsatWYDARZENIA2621289
1215-07-2012TVP2FAMILIADA /TELETURNIEJ/2523793
1311-07-2012TVNW-11 WYDZIAL SLEDCZY /SER.KRYM.POL/2400762
1413-07-2012TVP1TWOJE MOJE I NASZE /FILM FAM.USA/2399450
1514-07-2012TVP1WROG PUBLICZNY /SENS.USA/2358293


15 najlepiej oglądanych programów w dniach 9.07-15.07.2012 - grupa 16-49

Lp.DataStacjaProgramOglądalność 16-49
114-07-2012TVP2MAZURSKA NOC KABARETOWA1556484
210-07-2012TVP1KOCHAJ ALBO RZUC /KOM.POL./1329575
315-07-2012TVP1WIADOMOSCI1300998
415-07-2012TVP1SPORT /SERWIS SPORT./1256493
509-07-2012PolsatWLOSKA ROBOTA /FILM FAB.USA FR.ANG./1172963
615-07-2012PolsatKOSCI /SER. USA/1120799
715-07-2012TVNVABANK II CZYLI RIPOSTA /KOM.POL./1086270
812-07-2012PolsatMAZ IDEALNY /FILM KOM. USA/1085038
915-07-2012TVNFAKTY1056679
1015-07-2012TVP1TELEEXPRESS995077
1112-07-2012TVP1OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./993839
1214-07-2012TVP1WROG PUBLICZNY /SENS.USA/984373
1315-07-2012TVNPROGNOZA POGODY976575
1410-07-2012PolsatWPOL DO SMIERCI /FILM SENS.USA/969432
1511-07-2012TVP1TO JA ZLODZIEJ /FILM POL./959082

Dołącz do dyskusji: Polsat w dół, TVP1 i TVN w górę. Udany tydzień stacji informacyjnych

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Semen Zabuski
Wakacyjne powtórki i... powtórki. Teraz oceny oferty programowej poszczególnych stacji nie mają sensu. Tu liczy się zasięg emitowanego przez nadawcę sygnału i koszty ponoszone przez jego odbiorców. Jeżeli TVP1 (w mniejszym stopniu TVP2) przegrywa z konkurencją, to jest to klęska nadawcy z Woronicza. Jeżeli nieznaczmie wygrywa, nie ma powodów do dumy. TVP jest mocarstwem zasięgu sygnału i beneficjentem niskich lub żadnych kosztów odbioru. Z ww. ocenami i prognozami szans rozwoju oraz jakością pracy zarządów trzeba poczekać do jesiennej ramówki konkurujących nadawców.
odpowiedź
User
Analityk
TVN jest już ugotowany. Stacja straciła wiarygodność jeśli chodzi o programy informacyjne (ciągła propaganda prorządowa musiała przynieść taki skutek), a rozrywka i filmy są raczej na C klasowym poziomie. A na coś lepszego nie ma już finansów.
odpowiedź
User
40 i 4
Drrrrrrryń ! Tu minister kulturalny. Powiedzcie Kraśce, żeby przestał przepuszczać tę gierkowską papę "Wiadomości" przez Godlewskiego i prezydencką kancelarię. Prawdziwe wiadomości przeciekają innymi kanałami informacyjnymi i tu Godlewski niepotrzebny, nie ten czas.. Dajcie mu w zamian fotel dyrektora Biura Informacji i Denuncjacji (BID-a), to się chłopina sprawdzi. A moi na walizki i do Wrocławia. Emocjonalnie !
odpowiedź