Polsat nowym liderem. Udany tydzień stacji newsowych, dzienniki hitami
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym, zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej, awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 3 do 9 sierpnia 2015 roku zwiększył się o 0,89 pkt. proc. do 11,18 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce trzecie.
Na drugą lokatę spadła TVP1, której udział w analizowanym okresie zmalał o 0,98 pkt. proc. i wyniósł 10,09 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN, który tydzień wcześniej był drugi. Wynik tej stacji to 9,74 proc., po spadku o 0,64 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (6,58 proc.; do góry o 0,17 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (4,56 proc.; + 0,90 pkt. proc.), TVN24 (3,85 proc.; + 0,48 pkt. proc.), TVP Seriale (1,70 proc.; + 0,07 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,45 proc.; + 0,04 pkt. proc.), Polsat News (1,41 proc.; + 0,32 pkt. proc.) i Stopklatka TV (0,94 proc.; + 0,06 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 27.07 - 02.08.2015 r. | 03.08 - 09.08.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 583 918 | 10,29% | 623 463 | 11,18% |
2 | TVP1 | 628 080 | 11,07% | 562 803 | 10,09% |
3 | TVN | 588 574 | 10,38% | 543 066 | 9,74% |
4 | TVP2 | 363 724 | 6,41% | 366 705 | 6,58% |
5 | TVP INFO | 207 353 | 3,66% | 254 490 | 4,56% |
6 | TVN24 | 191 398 | 3,37% | 214 736 | 3,85% |
7 | TV4 | 199 506 | 3,52% | 190 102 | 3,41% |
8 | TVN7 | 192 772 | 3,40% | 180 364 | 3,23% |
9 | TV PULS | 201 511 | 3,55% | 172 311 | 3,09% |
10 | Puls 2 | 105 819 | 1,87% | 98 459 | 1,77% |
11 | Polsat2 | 99 095 | 1,75% | 95 710 | 1,72% |
12 | TVP Seriale | 92 530 | 1,63% | 94 722 | 1,70% |
13 | TTV - Twoja Telewizja | 100 446 | 1,77% | 88 700 | 1,59% |
14 | TVP Rozrywka | 80 019 | 1,41% | 80 974 | 1,45% |
15 | Polsat News | 62 075 | 1,09% | 78 769 | 1,41% |
16 | TV6 | 73 369 | 1,29% | 71 610 | 1,28% |
17 | TVP Regionalna | 68 727 | 1,21% | 65 517 | 1,18% |
18 | Polo TV | 59 595 | 1,05% | 57 997 | 1,04% |
19 | Stopklatka | 49 956 | 0,88% | 52 272 | 0,94% |
20 | ATM Rozrywka | 46 483 | 0,82% | 41 780 | 0,75% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) nowym liderem również został Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 1,51 pkt. proc. do 13 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł TVN, którego udział zmniejszył się o 0,51 pkt. proc. do 11,28 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 6,90 proc., po spadku o 0,63 proc. Zaś na czwartej lokacie uplasowała się Dwójka (w dół o 0,35 pkt. proc. do 5,75 proc.).
Wszyscy 16-49 | 27.07 - 02.08.2015 r. | 03.08 - 09.08.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 261 522 | 11,49% | 278 068 | 13,00% |
2 | TVN | 268 397 | 11,79% | 241 379 | 11,28% |
3 | TVP1 | 171 371 | 7,53% | 147 508 | 6,90% |
4 | TVP2 | 138 940 | 6,10% | 122 931 | 5,75% |
5 | TV4 | 84 132 | 3,70% | 84 334 | 3,94% |
6 | TV PULS | 89 731 | 3,94% | 74 598 | 3,49% |
7 | TVN7 | 75 908 | 3,33% | 67 320 | 3,15% |
8 | TVN24 | 58 184 | 2,56% | 57 943 | 2,71% |
9 | TVP INFO | 39 472 | 1,73% | 46 387 | 2,17% |
10 | TVP Seriale | 43 926 | 1,93% | 42 268 | 1,98% |
11 | TTV - Twoja Telewizja | 48 773 | 2,14% | 41 801 | 1,95% |
12 | Puls 2 | 43 887 | 1,93% | 41 385 | 1,93% |
13 | Polsat2 | 40 922 | 1,80% | 38 520 | 1,80% |
14 | Polo TV | 38 535 | 1,69% | 34 420 | 1,61% |
15 | TV6 | 34 979 | 1,54% | 33 941 | 1,59% |
16 | TVP Rozrywka | 30 425 | 1,34% | 27 451 | 1,28% |
17 | Stopklatka | 22 058 | 0,97% | 23 003 | 1,08% |
18 | Polsat News | 20 232 | 0,89% | 22 251 | 1,04% |
19 | TVN Style | 20 791 | 0,91% | 21 659 | 1,01% |
20 | Polsat Film | 21 818 | 0,96% | 21 343 | 1,00% |
1 2
Dołącz do dyskusji: Polsat nowym liderem. Udany tydzień stacji newsowych, dzienniki hitami
przygotowują stację do sprzedaży.