Polsat nowym liderem. "M jak miłość" i mecz Polska-Niemcy hitami tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 6 do 12 października 2014 roku zwiększył się o 1,24 pkt. proc. do 13,72 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,46 pkt. proc. i wyniósł 13,06 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się TVP1. Jej wynik to 10,61 proc., po wzroście o 0,04 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (9,21 proc.; bez zmian).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV4 (2,75 proc.; + 0,03 pkt. proc.), Puls 2 (1,56 proc.; + 0,05 pkt. proc.), Polsat Sport (1,07 proc.; + 0,59 pkt. proc.), Polsat News (0,98 proc.; + 0,06 pkt. proc.) i Nickelodeon (0,75 proc.; + 0,08 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 29.09 - 05.10.2014 r. | 06.10 - 12.10.2014 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 759 342 | 12,48% | 828 541 | 13,72% |
2 | TVN | 822 540 | 13,52% | 788 293 | 13,06% |
3 | TVP1 | 643 166 | 10,57% | 640 785 | 10,61% |
4 | TVP2 | 559 976 | 9,21% | 556 248 | 9,21% |
5 | TVN7 | 203 490 | 3,35% | 210 141 | 3,48% |
6 | TV PULS | 196 851 | 3,24% | 178 727 | 2,96% |
7 | TV4 | 165 650 | 2,72% | 166 239 | 2,75% |
8 | TVN24 | 156 548 | 2,57% | 162 541 | 2,69% |
9 | TVP INFO | 159 841 | 2,63% | 146 930 | 2,43% |
10 | Puls 2 | 91 661 | 1,51% | 93 975 | 1,56% |
11 | Polsat2 | 108 932 | 1,79% | 93 654 | 1,55% |
12 | TTV - Twoja Telewizja | 86 141 | 1,42% | 79 955 | 1,32% |
13 | TVP Seriale | 81 134 | 1,33% | 75 765 | 1,26% |
14 | Polsat Sport | 29 195 | 0,48% | 64 346 | 1,07% |
15 | TVP Regionalna | 58 230 | 0,96% | 60 695 | 1,01% |
16 | TV6 | 63 067 | 1,04% | 59 736 | 0,99% |
17 | Polsat News | 55 723 | 0,92% | 59 186 | 0,98% |
18 | TVP Rozrywka | 61 024 | 1,00% | 50 708 | 0,84% |
19 | Nickelodeon | 41 014 | 0,67% | 45 219 | 0,75% |
20 | ATM Rozrywka | 43 642 | 0,72% | 44 973 | 0,74% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera również awansował Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 1,31 pkt. proc. do 15,04 proc. udziału. Z kolei na drugie miejsce spadł TVN, którego udział zmniejszył się o 0,34 pkt. proc. do 14,87 proc.
Na ostatniej lokacie podium znalazła się TVP2 - wzrost o 0,12 pkt. proc. do 7,62 proc. udziału. Czwarte miejsce zajęła Jedynka (w dół o 0,09 pkt. proc. do 7,34 proc.).
Wszyscy 16-49 | 29.09 - 05.10.2014 r. | 06.10 - 12.10.2014 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 337 653 | 13,73% | 362 784 | 15,04% |
2 | TVN | 374 035 | 15,21% | 358 648 | 14,87% |
3 | TVP2 | 184 527 | 7,50% | 183 768 | 7,62% |
4 | TVP1 | 182 762 | 7,43% | 177 077 | 7,34% |
5 | TV PULS | 97 634 | 3,97% | 88 337 | 3,66% |
6 | TVN7 | 82 263 | 3,35% | 83 241 | 3,45% |
7 | TV4 | 76 700 | 3,12% | 76 369 | 3,17% |
8 | TVN24 | 44 962 | 1,83% | 48 932 | 2,03% |
9 | Puls 2 | 40 676 | 1,65% | 40 985 | 1,70% |
10 | Polsat2 | 47 687 | 1,94% | 38 650 | 1,60% |
11 | TTV - Twoja Telewizja | 38 538 | 1,57% | 36 087 | 1,50% |
12 | TVP Seriale | 35 439 | 1,44% | 30 137 | 1,25% |
13 | TV6 | 27 245 | 1,11% | 27 112 | 1,12% |
14 | Polsat Sport | 13 464 | 0,55% | 25 031 | 1,04% |
15 | TVP INFO | 23 071 | 0,94% | 24 895 | 1,03% |
16 | Polo TV | 21 489 | 0,87% | 24 809 | 1,03% |
17 | ATM Rozrywka | 23 635 | 0,96% | 24 756 | 1,03% |
18 | TVN Style | 21 675 | 0,88% | 22 162 | 0,92% |
19 | Eska TV | 25 136 | 1,02% | 21 666 | 0,90% |
20 | TVP Rozrywka | 21 922 | 0,89% | 20 918 | 0,87% |
1 2
Dołącz do dyskusji: Polsat nowym liderem. "M jak miłość" i mecz Polska-Niemcy hitami tygodnia