Polsat na czele, TVP1 i TVN zyskują. „M jak miłość” miało więcej widzów niż mecz Polska-Gibraltar
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 7 do 13 września 2015 roku zmniejszył się o 0,05 pkt. proc. do 12,67 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,48 pkt. proc. i wyniósł 11,73 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 11,38 proc., po wzroście o 0,56 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,83 proc.; do góry o 0,11 pkt. proc.).
Warto dodać, że łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 43,51 proc. do 45,61 proc.
31.08 - 06.09.2015 r. | 07.09 - 13.09.2015 r. | ||||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 789 046 | 12,72% | 784 352 | 12,67% |
2 | TVP1 | 697 833 | 11,25% | 726 118 | 11,73% |
3 | TVN | 670 765 | 10,82% | 704 785 | 11,38% |
4 | TVP2 | 540 639 | 8,72% | 546 522 | 8,83% |
5 | TVP INFO | 220 283 | 3,55% | 212 011 | 3,42% |
6 | TV4 | 219 172 | 3,53% | 206 474 | 3,33% |
7 | TVN24 | 199 894 | 3,22% | 199 008 | 3,21% |
8 | TVN7 | 201 919 | 3,26% | 188 915 | 3,05% |
9 | TV PULS | 170 542 | 2,75% | 174 654 | 2,82% |
10 | Puls 2 | 98 485 | 1,59% | 99 794 | 1,61% |
11 | Polsat2 | 93 421 | 1,51% | 89 946 | 1,45% |
12 | TVP Seriale | 83 755 | 1,35% | 88 943 | 1,44% |
13 | TTV - Twoja Telewizja | 98 886 | 1,59% | 88 547 | 1,43% |
14 | Polsat Sport | 44 852 | 0,72% | 75 066 | 1,21% |
15 | TV6 | 71 636 | 1,16% | 73 553 | 1,19% |
16 | Polsat News | 75 988 | 1,23% | 69 643 | 1,12% |
17 | TVP Rozrywka | 72 336 | 1,17% | 64 542 | 1,04% |
18 | TVP Regionalna | 59 064 | 0,95% | 59 937 | 0,97% |
19 | Polo TV | 45 740 | 0,74% | 56 874 | 0,92% |
20 | Polsat Sport News | 35 235 | 0,57% | 56 482 | 0,91% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem również był Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,18 pkt. proc. do 14,50 proc. udziału. Na drugim miejscu ulokował się TVN, którego udział zwiększył się o 1,02 pkt. proc. do 13,68 proc.
Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowała Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,04 proc., po wzroście o 0,92 proc. Zaś na czwartą lokatę spadła Dwójka (jednak do góry o 0,36 pkt. proc. do 7,97 proc.).
Wszyscy 16-49 | 31.08 - 06.09.2015 r. | 07.09 - 13.09.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 363 037 | 14,68% | 359 363 | 14,50% |
2 | TVN | 313 056 | 12,66% | 339 011 | 13,68% |
3 | TVP1 | 176 188 | 7,12% | 199 193 | 8,04% |
4 | TVP2 | 188 275 | 7,61% | 197 430 | 7,97% |
5 | TV4 | 98 122 | 3,97% | 97 141 | 3,92% |
6 | TVN7 | 93 948 | 3,80% | 82 734 | 3,34% |
7 | TV PULS | 82 799 | 3,35% | 81 512 | 3,29% |
8 | TVN24 | 57 635 | 2,33% | 55 114 | 2,22% |
9 | Puls 2 | 44 840 | 1,81% | 46 444 | 1,87% |
10 | TVP Seriale | 37 322 | 1,51% | 41 282 | 1,67% |
11 | TTV - Twoja Telewizja | 45 702 | 1,85% | 39 787 | 1,61% |
12 | TVP INFO | 43 262 | 1,75% | 38 520 | 1,55% |
13 | Polsat2 | 37 490 | 1,52% | 35 049 | 1,41% |
14 | TV6 | 36 266 | 1,47% | 34 818 | 1,40% |
15 | Polo TV | 26 302 | 1,06% | 33 009 | 1,33% |
16 | TVP Rozrywka | 28 725 | 1,16% | 25 609 | 1,03% |
17 | Polsat Sport | 18 744 | 0,76% | 23 291 | 0,94% |
18 | Polsat Film | 22 864 | 0,92% | 22 511 | 0,91% |
19 | Polsat News | 22 328 | 0,90% | 20 329 | 0,82% |
20 | Eska TV | 19 137 | 0,77% | 20 179 | 0,81% |
1 2
Dołącz do dyskusji: Polsat na czele, TVP1 i TVN zyskują. „M jak miłość” miało więcej widzów niż mecz Polska-Gibraltar