Polsat liderem, „wielka czwórka” odbudowuje swoją pozycję. „M jak miłość” hitem tygodnia
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do Polsatu. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 1 do 7 września 2014 roku zwiększył się o 1,73 pkt. proc. do 12,70 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 1,82 pkt. proc. i wyniósł 12,44 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się TVP1. Jej wynik to 10,75 proc., po wzroście o 0,98 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (9,21 proc.; do góry o 1,61 pkt. proc.).
Ogółem łączny udział czterech głównych stacji telewizyjnych w analizowanym okresie zwiększył się z 38,96 proc. do 45,10 proc.
Wszyscy 4+ | 25.08 - 31.08 | 01.09 - 07.09 | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 648 687 | 10,97% | 729 594 | 12,70% |
2 | TVN | 628 052 | 10,62% | 714 724 | 12,44% |
3 | TVP1 | 577 550 | 9,77% | 617 510 | 10,75% |
4 | TVP2 | 449 519 | 7,60% | 529 265 | 9,21% |
5 | TVN7 | 253 874 | 4,29% | 213 318 | 3,71% |
6 | TVN24 | 189 180 | 3,20% | 174 719 | 3,04% |
7 | TV PULS | 181 813 | 3,07% | 174 442 | 3,04% |
8 | TVP INFO | 211 918 | 3,58% | 161 276 | 2,81% |
9 | TV4 | 144 113 | 2,44% | 145 871 | 2,54% |
10 | Polsat2 | 121 492 | 2,05% | 99 478 | 1,73% |
11 | TVP Seriale | 111 445 | 1,88% | 88 733 | 1,54% |
12 | Puls 2 | 115 090 | 1,95% | 81 419 | 1,42% |
13 | TTV - Twoja Telewizja | 78 606 | 1,33% | 72 444 | 1,26% |
14 | TVP Regionalna | 68 668 | 1,16% | 58 930 | 1,03% |
15 | TVP Rozrywka | 58 324 | 0,99% | 56 648 | 0,99% |
16 | Polsat News | 64 887 | 1,10% | 55 879 | 0,97% |
17 | TV6 | 62 749 | 1,06% | 53 588 | 0,93% |
18 | ATM Rozrywka | 47 192 | 0,80% | 40 077 | 0,70% |
19 | Stopklatka | 50 127 | 0,85% | 39 564 | 0,69% |
20 | Eurosport | 39 699 | 0,67% | 38 720 | 0,67% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera (z miejsca drugiego) awansował TVN. Stacja ta zanotowała wzrost aż o 3,41 pkt. proc. do 14,55 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział jednak zwiększył się o 1,73 pkt. proc. do 13,98 proc.
Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansowała TVP2 - wzrost o 0,81 pkt. proc. do 8,05 proc. udziału. Natomiast na czwarte miejsce spadła Jedynka (jednak do góry o 0,48 pkt. proc. do 7,80 proc.).
Wszyscy 16-49 | 25.08 - 31.08 | 01.09 - 07.09 | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVN | 262 060 | 11,14% | 330 434 | 14,55% |
2 | Polsat | 288 348 | 12,25% | 317 433 | 13,98% |
3 | TVP2 | 170 276 | 7,24% | 182 756 | 8,05% |
4 | TVP1 | 172 165 | 7,32% | 177 032 | 7,80% |
5 | TVN7 | 92 563 | 3,93% | 83 560 | 3,68% |
6 | TV PULS | 82 247 | 3,49% | 81 227 | 3,58% |
7 | TV4 | 61 400 | 2,61% | 64 509 | 2,84% |
8 | TVN24 | 63 115 | 2,68% | 53 353 | 2,35% |
9 | Polsat2 | 54 605 | 2,32% | 41 210 | 1,82% |
10 | TVP Seriale | 45 252 | 1,92% | 34 883 | 1,54% |
11 | Puls 2 | 46 755 | 1,99% | 33 042 | 1,46% |
12 | TTV - Twoja Telewizja | 34 910 | 1,48% | 29 441 | 1,30% |
13 | TVP INFO | 32 666 | 1,39% | 24 906 | 1,10% |
14 | TV6 | 26 950 | 1,15% | 21 665 | 0,95% |
15 | Polo TV | 27 940 | 1,19% | 21 472 | 0,95% |
16 | Discovery | 23 213 | 0,99% | 20 373 | 0,90% |
17 | Eska TV | 28 272 | 1,20% | 20 273 | 0,89% |
18 | TVP Rozrywka | 19 946 | 0,85% | 19 520 | 0,86% |
19 | ATM Rozrywka | 24 058 | 1,02% | 19 380 | 0,85% |
20 | TVN Turbo | 16 003 | 0,68% | 18 803 | 0,83% |
20 najlepiej oglądanych programów na drugiej stronie artykułu
1 2
Dołącz do dyskusji: Polsat liderem, „wielka czwórka” odbudowuje swoją pozycję. „M jak miłość” hitem tygodnia