SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat liderem, fatalny wynik TVP2. Disco-polo wśród hitów tygodnia

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował Polsat. Stacja ta była pierwsza również wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującego Polsatu w okresie od 29 czerwca do 5 lipca 2015 roku zwiększył się o 0,03 pkt. proc. do 10,81 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Z kolei na drugą lokatę spadła TVP1, której udział w analizowanym okresie zmalał o 0,14 pkt. proc. i wyniósł 10,65 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 9,86 proc., po wzroście o 0,33 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (6,62 proc.; w dół o 0,85 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (3,88 proc.; + 0,04 pkt. proc.), TV Puls (3,47 proc.; + 0,15 pkt. proc.), TVN24 (3,45 proc.; + 0,06 pkt. proc.), TV4 (3,44 proc.; + 0,09 pkt. proc.), Puls 2 (1,93 proc.; + 0,23 pkt. proc.), TTV (1,65 proc.; + 0,19 pkt. proc.), Polsat 2 (1,61 proc.; + 0,02 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,54 proc.; + 0,18 pkt. proc.), TV6 (1,40 proc.; + 0,03 pkt. proc.), Polsat Sport News (1,31 proc.; + 0,01 pkt. proc.), Polo TV (1,23 proc.; + 0,12 pkt. proc.) i Polsat News (1,16 proc.; + 0,14 pkt. proc.).

Wszyscy 4+

22.06 - 28.06.2015 r.

29.06 - 05.07.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

Polsat

638 204

10,78%

606 963

10,81%

2

TVP1

639 154

10,79%

598 068

10,65%

3

TVN

563 978

9,53%

553 679

9,86%

4

TVP2

442 512

7,47%

371 689

6,62%

5

TVP INFO

227 248

3,84%

217 949

3,88%

6

TV PULS

196 763

3,32%

195 120

3,47%

7

TVN24

200 862

3,39%

193 528

3,45%

8

TV4

198 530

3,35%

193 387

3,44%

9

TVN7

214 959

3,63%

185 512

3,30%

10

Puls 2

100 442

1,70%

108 213

1,93%

11

TTV - Twoja Telewizja

86 312

1,46%

92 800

1,65%

12

Polsat2

94 284

1,59%

90 374

1,61%

13

TVP Rozrywka

80 348

1,36%

86 616

1,54%

14

TVP Seriale

85 124

1,44%

80 820

1,44%

15

TV6

81 120

1,37%

78 621

1,40%

16

Polsat Sport News

77 032

1,30%

73 624

1,31%

17

Polsat Sport

116 524

1,97%

71 115

1,27%

18

Polo TV

65 726

1,11%

69 181

1,23%

19

Polsat News

60 682

1,02%

64 902

1,16%

20

TVP Regionalna

63 337

1,07%

62 889

1,12%

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem również był Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,59 pkt. proc. do 11,61 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zwiększył się o 0,13 pkt. proc. do 11,03 proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji, po spadku o 0,37 proc., wyniósł 7,12 proc. Zaś czwartą lokatę zajęła Dwójka (w dół o 0,83 pkt. proc. do zaledwie 6,17 proc.).

Wszyscy 16-49

22.06 - 28.06.2015 r.

29.06 - 05.07.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

Polsat

287 805

12,20%

257 502

11,61%

2

TVN

257 045

10,90%

244 701

11,03%

3

TVP1

176 559

7,49%

157 956

7,12%

4

TVP2

165 108

7,00%

136 910

6,17%

5

TV PULS

94 866

4,02%

95 791

4,32%

6

TV4

85 197

3,61%

83 604

3,77%

7

TVN7

89 207

3,78%

82 846

3,74%

8

TVN24

64 035

2,72%

64 524

2,91%

9

Puls 2

45 777

1,94%

48 581

2,19%

10

TTV - Twoja Telewizja

39 195

1,66%

43 840

1,98%

11

Polo TV

41 614

1,76%

42 145

1,90%

12

TV6

38 741

1,64%

41 152

1,86%

13

TVP INFO

37 648

1,60%

37 510

1,69%

14

Polsat2

36 701

1,56%

35 633

1,61%

15

TVP Seriale

33 989

1,44%

33 347

1,50%

16

TVP Rozrywka

31 868

1,35%

33 239

1,50%

17

Polsat Sport

37 023

1,57%

26 052

1,17%

18

ATM Rozrywka

23 222

0,98%

25 509

1,15%

19

Polsat Sport News

26 184

1,11%

24 696

1,11%

20

Stopklatka

24 088

1,02%

24 348

1,10%

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: Polsat liderem, fatalny wynik TVP2. Disco-polo wśród hitów tygodnia

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maria Fort
Nie ma seriali dwójki nie ma tego programu.
odpowiedź
User
anty
Racja, tylko M jak miłść, Barwy szczęścia i Na dobre i złe ciągną niestety ten kanał w górę, gdy ich nie ma okazuje się, że król jest nagi. Chociaż w sezonie letnim, gdy w ramówce te telenowele (bo trudno je nazwać serialami) nie zajmują ramówki mogliby zastąpić je jakimiś dobrymi filmami czy zagranicznymi serialami, które cieszą się powodzeniem na świecie. A tu co? Jeszcze większa żenada. Do południa powtórka tego czym męczyli przez cały rok, potem durne kabarety i filmy klasy C bo już nawet nie B. Na prawdę nie ma czego wybrać.
odpowiedź
User
abc
I widać ile jest warte TVP2 bez M jak miłość czy Barw szczęścia- po prostu nie ma programu… A te tysiące mądrych głów siedzących na Woronicza w przerwach pomiędzy plotami na korytarzu mogłyby przynajmniej zaproponować widzom jakiś sensowny program w zastępstwie.
odpowiedź