Polsat liderem, 4 proc. udziału TVP Info. „Wiadomości” hitem tygodnia
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym, zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 6 do 12 lipca 2015 roku zwiększył się o 0,03 pkt. proc. do 10,84 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Druga była TVP1, której udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,14 pkt. proc. i wyniósł 10,79 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 9,86 proc. (bez zmian w porównaniu do poprzedniego tygodnia). Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (7,06 proc.; do góry o 0,44 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (3,97 proc.; + 0,09 pkt. proc.), TVN24 (3,45 proc.; bez zmian) i TVP Regionalna (1,16 proc.; + 0,04 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 29.06 - 05.07.2015 r. | 06.07 - 12.07.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 606 963 | 10,81% | 632 987 | 10,84% |
2 | TVP1 | 598 068 | 10,65% | 630 111 | 10,79% |
3 | TVN | 553 679 | 9,86% | 575 652 | 9,86% |
4 | TVP2 | 371 689 | 6,62% | 411 957 | 7,06% |
5 | TVP INFO | 217 949 | 3,88% | 231 851 | 3,97% |
6 | TVN24 | 193 528 | 3,45% | 201 623 | 3,45% |
7 | TV4 | 193 387 | 3,44% | 199 498 | 3,42% |
8 | TVN7 | 185 512 | 3,30% | 185 632 | 3,18% |
9 | TV PULS | 195 120 | 3,47% | 178 169 | 3,05% |
10 | Puls 2 | 108 213 | 1,93% | 101 679 | 1,74% |
11 | TTV - Twoja Telewizja | 92 800 | 1,65% | 94 803 | 1,62% |
12 | Polsat2 | 90 374 | 1,61% | 92 111 | 1,58% |
13 | TVP Rozrywka | 86 616 | 1,54% | 83 232 | 1,43% |
14 | TVP Seriale | 80 820 | 1,44% | 82 841 | 1,42% |
15 | TV6 | 78 621 | 1,40% | 78 796 | 1,35% |
16 | TVP Regionalna | 62 889 | 1,12% | 67 851 | 1,16% |
17 | Polsat News | 64 902 | 1,16% | 65 845 | 1,13% |
18 | Polsat Sport News | 73 624 | 1,31% | 65 374 | 1,12% |
19 | Polsat Sport | 71 115 | 1,27% | 61 420 | 1,05% |
20 | Polo TV | 69 181 | 1,23% | 61 138 | 1,05% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem również był Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,56 pkt. proc. do 12,17 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zwiększył się o 0,11 pkt. proc. do 11,14 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji, po wzroście o 0,21 proc., wyniósł 7,33 proc. Zaś czwartą lokatę zajęła Dwójka (do góry o 0,70 pkt. proc. do 6,87 proc.).
Wszyscy 16-49 | 29.06 - 05.07.2015 r. | 06.07 - 12.07.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 257 502 | 11,61% | 278 673 | 12,17% |
2 | TVN | 244 701 | 11,03% | 255 013 | 11,14% |
3 | TVP1 | 157 956 | 7,12% | 167 881 | 7,33% |
4 | TVP2 | 136 910 | 6,17% | 157 350 | 6,87% |
5 | TV4 | 83 604 | 3,77% | 89 381 | 3,90% |
6 | TV PULS | 95 791 | 4,32% | 77 462 | 3,38% |
7 | TVN7 | 82 846 | 3,74% | 74 950 | 3,27% |
8 | TVN24 | 64 524 | 2,91% | 67 333 | 2,94% |
9 | TTV - Twoja Telewizja | 43 840 | 1,98% | 43 580 | 1,90% |
10 | Puls 2 | 48 581 | 2,19% | 40 257 | 1,76% |
11 | Polo TV | 42 145 | 1,90% | 36 679 | 1,60% |
12 | TVP Seriale | 33 347 | 1,50% | 36 633 | 1,60% |
13 | TV6 | 41 152 | 1,86% | 35 924 | 1,57% |
14 | Polsat2 | 35 633 | 1,61% | 35 309 | 1,54% |
15 | TVP INFO | 37 510 | 1,69% | 34 344 | 1,50% |
16 | TVP Rozrywka | 33 239 | 1,50% | 30 862 | 1,35% |
17 | Eska TV | 23 394 | 1,05% | 25 409 | 1,11% |
18 | Stopklatka | 24 348 | 1,10% | 23 598 | 1,03% |
19 | ATM Rozrywka | 25 509 | 1,15% | 23 403 | 1,02% |
20 | Polsat Sport | 26 052 | 1,17% | 21 446 | 0,94% |
1 2
Dołącz do dyskusji: Polsat liderem, 4 proc. udziału TVP Info. „Wiadomości” hitem tygodnia