Braciak i Mecwaldowski w startującej kampanii świątecznej Polsat Box
Ruszyła właśnie nowa kampania reklamowa Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat), promująca propozycje świąteczne operatora: nowy pakiet podstawowy M Sport za 60 zł/miesięcznie, 3 miesiące pełnej oferty bez opłat i dekoder 4K od złotówki. Spoty przygotowała Agencja Freundschaft.
W ramach świątecznej abonenci mogą dodatkowo otrzymać także 100 zł zwrotu od Plusa za przeniesienie numeru telefonu do tej sieci. W dwóch spotach telewizyjnych, promujących świąteczną akcję, wystąpili aktorzy Jacek Braciak i Wojciech Mecwaldowski.
W rolę głowy rodziny po raz kolejny wcielił się Braciak, który podczas zakupów postanawia odwiedzić salon Polsat Box. Żona i dzieci odnajdują go tam, gdy ogląda mecz. Wspólnie poznają nowe pakiety z bogatą ofertą sportową. Wychodząca z salonu rodzina zostaje zaczepiona przez sprzedawcę - w tej roli Mecwaldowski - i otrzymuje informację, że to nie koniec prezentów, bo za przeniesiony numer do Plusa czeka ich kolejny - 100 zł zwrotu za każdy numer.
Co w nowościach?
Nowy pakiet podstawowy M Sport to 69 różnorodnych kanałów dla całej rodziny, wzbogaconych o stacje: Polsat Sport Premium z Ligą Mistrzów UEFA, Eleven Sports z m.in. włoską Serie A TIM, hiszpańską LaLiga Santander i wyścigami Formula 1 oraz promocyjnie Canal+ Sport 3 i 4 - z PKO BP Ekstraklasą za 0 zł.
Kampania to wynik współpracy marki Polsat Box z Agencją Freudschaft (wcześniej Scholz & Friends). Będzie ona prowadzona w telewizji, internecie i stacjach radiowych. Za produkcję odpowiada TFP Mariusz Matwiejczuk, reżyserem jest Piotr Janowski.
Dobre wyniki Grupy Polsat
W minionym kwartale Grupa Polsat Plus osiągnęła wzrost wpływów w ujęciu skorygowanym o 2,5 proc. do 2,59 mld zł, a dzięki finalizacji sprzedaży Polkomtel Infrastruktury za 7,07 mld zł zanotowała 3,15 mld zł zysku netto, na koniec września miała 7,47 mld zł na rachunkach i lokatach. Wyniki sprzedaży usług poszły w górę w związku z przejęciem Premium Mobile i Netii.
Kwartalne przychody Grupy Polsat Plus od klientów detalicznych i biznesowych poszły w górę rok do roku z 1,62 do 1,71 mld zł. Firma w sprawozdaniu zaznaczyła, że wzrost nastąpił „dzięki skutecznej realizacji naszej strategii budowania wartości klienta, co znajduje odzwierciedlenie w wysokiej dynamice wzrostu ARPU kontraktowych klientów B2C i usług przedpłaconych”.
Dołącz do dyskusji: Braciak i Mecwaldowski w startującej kampanii świątecznej Polsat Box