„Polowanie na mieszkanie” ma 870 tys. widzów. TVN wygrywa z konkurencją
Nowy program „Polowanie na mieszkanie” ogląda średnio 870 tys. widzów. TVN w czasie emisji formatu jest liderem rynku zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej.
Program „Polowanie na mieszkanie” na antenie TVN pokazywany jest w niedziele o godz. 11.00, począwszy od 26 czerwca br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków wyniosła 870 tys. osób, co przełożyło się na 10,23 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 13,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię jak na razie miał drugi odcinek, który śledziło średnio 934 tys. widzów.
Każdy odcinek programu przynajmniej przez minutę widziało 1,56 mln widzów. Największy zasięg miał drugi z nich, który dotarł do 1,62 mln osób.
Oglądalność programu odcinek po odcinku
Dane NAM dzięki uprzejmości TVN |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
||||||
Data |
Start |
Start |
AMR |
SHR % |
RCH |
AMR |
SHR % |
RCH |
2016-06-26 |
10:59:46 |
11:31:20 |
824 128 |
9,61% |
1 495 379 |
396 853 |
12,21% |
704 495 |
2016-07-03 |
10:59:47 |
11:30:29 |
933 660 |
10,56% |
1 620 147 |
484 335 |
13,93% |
830 928 |
2016-07-10 |
11:00:50 |
11:30:59 |
854 302 |
10,56% |
1 561 207 |
418 950 |
13,27% |
799 094 |
Średnio: |
870 469 |
10,23% |
1 558 335 |
433 218 |
13,14% |
777 308 |
TVN w paśmie nadawania „Polowania na mieszkanie” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem jest Polsat z udziałem na poziomie 7,67 proc., nadający w tym czasie filmy fabularne. Dalej plasują się: TVP1 (4,04 proc.; gł. serial „Rozdarte serca”) i TVP2 (3,96 proc.; „Podróże z historią” i „Makłowicz w podróży”).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej trzecia jest Dwójka, która wypada lepiej od Jedynki.
Widownia produkcji na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
Polowanie na mieszkanie(TVN) |
870 469 |
10,23% |
433 218 |
13,14% |
Polsat |
652 945 |
7,67% |
366 583 |
11,12% |
TVP1 |
343 937 |
4,04% |
70 721 |
2,15% |
TVP2 |
337 285 |
3,96% |
100 420 |
3,05% |
W programie „Polowanie na mieszkanie” Dorota Szelągowska poszukuje osób, którzy chcieliby coś zmienić w swoich mieszkaniach, ale kompletnie nie wiedzą jak się za to zabrać. W każdym odcinku wybierze jedną osobę, której wyremontuje najbardziej nielubiane przez nią pomieszczenie.
W czerwcu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,33 proc.
Dołącz do dyskusji: „Polowanie na mieszkanie” ma 870 tys. widzów. TVN wygrywa z konkurencją
Oglądalność na poziomie Polo TV xD