Onet zadowolony z wyników podcastu Wojewódzkiego i Kędzierskiego
Ringier Axel Springer Polska informuje, że wyniki pierwszych dwóch odcinków podcastu WojewódzkiKędzierski w Onecie „przeszły oczekiwania” firmy. Nie zdradza jednak, ile faktycznie osób odsłuchało audycje. Na YouTubie odcinek z Małgorzatą Rozenek-Majdan ma ponad 90 tys. wyświetleń.
Podcast Kuby Wojewódzkiego i Piotra Kędzierskiego wystartował w poniedziałek 14 marca. Do tej pory ukazały się dwa odcinki. W pierwszym prowadzący gościli celebrytkę Małgorzatę Rozenek-Majdan (w sobotę film miał 92 tys. wyświetleń na YouTubie), a w drugim reportera Wojciecha Bojanowskiego (niemal 28 tys. wyświetleń). Kanał na YouTubie ma obecnie 11,3 tys. subskrybentów.
Danych na temat słuchalności nie ujawnia Ringier Axel Springer Polska. - Liczyliśmy oczywiście na dobry odbiór audycji, ale jednak zainteresowanie, oceny oraz przede wszystkim wyniki pierwszych odcinków podcastu WojewódzkiKędzierski przeszły nasze oczekiwania - mówi Sabina Lipska, dyrektor video Ringier Axel Springer Polska.
- Po zaledwie kilku dniach podcast jest na pierwszym miejscu rankingów czołowych platform podcastowych z bardzo dobrymi recenzjami słuchaczy. Mam nadzieję, że każdy następny odcinek i kolejni goście zostaną przyjęci z równym entuzjazmem. Jestem też przekonana, że planowany rozwój mile zaskoczy naszych słuchaczy – dodaje.
Kolejne odcinki podcastu emitowane są w poniedziałki o godz. 20 na Onecie, w środy publikowane są na platformach podcastowych.
Wojewódzki i Kędzierski od wiosny 2019 roku prowadzili „Rozmowy: Wojewódzki & Kędzierski” w newonce.radio. Wiosną ub.r. radio podało, że w czwartym kwartale 2020 roku audycja była najchętniej słuchanym z 72 realizowanych wtedy podcastów (najwięcej osób odsłuchało wywiad ze stand-uperem Rafałem Paczesiem).
Czytaj też: Dziesięć nowych audycji w wiosennej ramówce newonce.radio
Pod koniec lutego Kędzierski ogłosił, że odchodzi z newonce.radio, gdzie był dyrektorem kreatywnym i jednym z udziałowców. Był również gospodarzem audycji „Bolesne poranki”, a w przeszłości naczelnym magazynu „newonce.paper”.
Onet ofertę podcastów rozwija od ponad trzech lat, swoje cykle przygotowują też dziennikarze innych redakcji RAS Polska, m.in. „Faktu”, „Newsweeka” oraz „Forbes Women”.
Dołącz do dyskusji: Onet zadowolony z wyników podcastu Wojewódzkiego i Kędzierskiego
Nie lepiej wykorzystać czas na sport?