Plushak testuje trymer do uszu w reklamach Plush Abo (wideo)
W nowej kampanii taryfy Plush Abo (oferowanej przez Polkomtel) reklamowane są m.in. pakiet 25 GB do korzystania z YouTube’a oraz stabilizator Gimbal DJI Osmo. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum.
Kampania jest oparta na spocie pokazującym jak Plushak, brand hero marki Plush, siedząc na działające pralce stara się nagrać smartfonem na swój kanał youtube’owy test trymera. Pralka jest bardzo niestabilna, co kończy się tym, że bohater goli sobie ucho.
Reklamy podkreślają, że przy podpisaniu umowy na 24 miesiące w Plush Abo za 25 zł miesięcznie pakiet do korzystania z YouTube’a jest powiększony z 15 do 25 GB. Ponadto można kupić za złotówkę na start stabilizator Gimbal DJI Osmo (potem z 24 ratami po 40 zł) lub smartfon Huawei P6 Lite 2017 (z 24 ratami po 29 zł).
W poprzedniej kampanii Plusha był promowany pakiet 50 GB internetu w taryfie Plush na Kartę.
Nowa akcja reklamowa jest realizowana przede wszystkim w telewizji oraz internecie.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, za produkcję spotów - TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: Plushak testuje trymer do uszu w reklamach Plush Abo (wideo)
http://5d9781fa27b92.site123.me
http://5d9782b7b0d70.site123.me