SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe pakiety z Eurosportem i szersza oferta sportowa Playera

Od 24 czerwca użytkownicy platformy streamingowej Player mają dostęp do jeszcze większej oferty relacji sportowych. Wszystko dzięki dodatkowym treściom dostarczanym przez Eurosport, który pokaże m.in. zbliżające się Letnie Igrzyska Olimpijskie w Tokio.

TVN Grupa Discovery poszerzyła ofertę Playera, serwisu streamingowego, o sportowe wydarzenia transmitowane przez Eurosport. W ramach nowych pakietów Eurosport w Playerze użytkownicy będą mogli śledzić relacje z kanałów Eurosport 1 i Eurosport 2 oraz nawet kilkadziesiąt dodatkowych live streamów, zyskując także dostęp do bogatej biblioteki VoD i archiwum Eurosportu.

Już wkrótce igrzyska olimpijskie

- Włączając pełną ofertę Eurosportu czynimy Playera najsilniejszym serwisem streamingowym w Polsce. Od dziś to świetna propozycja także dla fanów sportu, którzy chcą oglądać na żywo najważniejsze wydarzenia sportowe świata, na czele z igrzyskami olimpijskimi, turniejami tenisowego Wielkiego Szlema i kolarskimi wielkimi tourami. Eurosport w Playerze to wielkie emocje sportowe i rozrywka dla całej rodziny w jednym miejscu - powiedziała Dorota Żurkowska-Bytner, członek zarządu TVN i dyrektor Eurosportu w Polsce. Letnie Igrzyska Olimpijskie w Tokio rozpoczną się 30 lipca i potrwają do 8 sierpnia. Prawa do tej imprezy ma Eurosport, TVP posiada jedynie sublicencję.

Player staje się - obok Eurosportu - domem igrzysk olimpijskich w Polsce. Widzowie obejrzą tu każdy moment największej imprezy sportowej świata. Użytkownicy Playera nie przegapią żadnego występu żadnego sportowca. Będą mieli okazję zobaczyć na żywo i na żądanie wszystkie starty Polaków i największych gwiazd sportu i walkę o każdy medal. Eurosport w Playerze to łącznie 3,5 tysiąca godzin transmisji prosto z Tokio przy nawet 46 równoległych streamach. Tylko na platformach TVN Grupa Discovery fani sportu znajdą wszystko, co może ich zainteresować podczas Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020. Żadne inne medium ani platforma w Polsce nie zapewni tak szerokiej i kompleksowej relacji z imprezy i nie da widzom porównywalnej pełni i jakości doświadczeń.
Trzy nowe pakiety łączące Playera z zasobami Eurosportu

24 czerwca 2021 roku w serwisie player.pl pojawiły się trzy nowe pakiety łączące bibliotekę Playera z zasobami Eurosportu. Nowa oferta to możliwość oglądania najważniejszych wydarzeń sportowych połączona z ogromną biblioteką filmów i seriali, popularnych tytułów Player Original, programów rozrywkowych i edukacyjnych, newsów, treści lifestyle, motoryzacyjnych oraz kontentu dla dzieci. Subskrybenci nowych pakietów mogą śledzić dwa kanały linearne Eurosport 1 i Eurosport 2, a także dostają dostęp do szeregu równoległych live streamów, bogatej kolekcji VoD oraz obszernego archiwum treści sportowych. Pakiety kosztują 10, 25 i 40 zł. Najtańszy to dostęp do samych treści Eurosportu, droższe pakiety obejmują także inne treści Playera.

Udostępnienie treści Eurosportu w Playerze umożliwi dotarcie do nowego grona odbiorców. Dzięki wykorzystaniu skali i marki Player, treści Eurosportu będą dostępne w każdym miejscu i z każdego urządzenia dla większej liczby fanów sportu w Polsce niż kiedykolwiek wcześniej. Połączenie oferty otwiera także nowe możliwości dla subskrybentów Eurosport Playera, zyskują oni bowiem dostęp do ogromnej biblioteki serwisu player.pl.

Player także z ofertą Discovery+

W grudniu w Playerze zadebiutowała kolekcja Discovery+. Łącznie w ofercie znajduje się w niej ponad 2 tys. godzin treści, w tym produkcje własne pod marką discovery+ Originals, przygotowane specjalnie dla widzów platformy VoD. Biblioteka będzie wzbogacana o kolejne tytuły. W lutym Player zaczął oferować odpłatnie nawet pakiet z reklamami.

W wersji przeglądarkowej zdecydowanym liderem Netflix

Zdecydowanym liderem serwisów VoD w Polsce pozostaje Netflix, który wyprzedza CDA Premium i Playera. Miesiąc do miesiąca wszystkie czołowe serwisy zanotowały spadki wyników, procentowo najwięcej straciły Ipla.tv i Primevideo.com. Przeglądarkową wersję Netflixa w maju br. odwiedziło 5,84 mln polskich internautów, co dało 20,11 proc. zasięgu - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl. Dział Premium na CDA.pl zanotował 3,32 mln użytkowników i 11,43 proc. zasięgu, a Player.pl (TVN Grupa Discovery) - 3,17 mln użytkowników i 10,9 proc. zasięgu.

W maju kolejne trzy witryny w zestawieniu miały po ok. 2,3 mln internautów. HBOGO.pl zanotowało 2,35 mln odwiedzających i 8,07 proc. zasięgu, dział VoD na WP.pl - 2,33 mln użytkowników i 8,04 proc. zasięgu, a TVP VOD - 2,29 mln użytkowników i 7,89 proc. zasięgu. Na serwis Ipla.tv (Grupa Cyfrowy Polsat) zajrzało 1,47 mln internautów, co dało 5,05 proc. zasięgu. Działający od roku Canalplus.com miał 1,29 mln użytkowników i 4,46 proc. zasięgu, a vod.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 1,21 mln użytkowników i 4,17 proc. zasięgu. Z kolei Primevideo.com, należący do Amazona, odwiedziło 728,8 tys. polskich internautów, co przełożyło się na 2,51 proc. zasięgu.

W mobile’u Player tuż przed Iplą

W ramach badania Mediapanel podawane są też wyniki czołowych polskich aplikacji mobilnych (tylko te są objęte w badaniu audytem). W maju aplikacja Playera miała 1,43 mln użytkowników i 4,9 proc. zasięgu, aplikacja Ipli - 1,38 mln użytkowników i 4,8 proc. zasięgu, aplikacja TVP VOD - 450 tys. internautów i 1,5 proc. zasięgu, a Cyfrowy Polsat GO - 356,1 tys. użytkowników i 1,2 proc. zasięgu.

Dołącz do dyskusji: Nowe pakiety z Eurosportem i szersza oferta sportowa Playera

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wojto
A gdzie Olimpiada w 4k???
0 0
odpowiedź
User
Rysiek
Ale pewnie teraz płaczą na Wiertniczej, że google ciasteczka przesunął o 2 lata. Oj, oj - co teraz. Otworzyć się znów?
0 0
odpowiedź
User
Poldek
No i już wiem, gdzie obejrzę igrzyska olimpijskie.
0 0
odpowiedź