Urszula Dudziak śpiewa z córkami w bożonarodzeniowej kampanii Play (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa sieci telekomunikacyjnej Play związana z Bożym Narodzeniem. W akcji występuje piosenkarka Urszula Dudziak ze swoimi dwoma córkami.
W spotach z kampanii Urszula Dudziak i jej córki śpiewają piosenkę „Driving Home for Christmas”.
Reklamy promują ofertę abonamentową, w ramach której klient po przeniesieniu numeru do Play ma darmowe pierwsze 6 miesięcy (w wariancie bez telefonu). Z kolei w Ofercie L nowy użytkownik może otrzymać Huawei Mate 20 Lite za złotówkę na start (potem z dopłatą wynoszącą 50 zł miesięcznie) oraz aktywować platformę Tidal na dwa lata bez opłat.
Działania marketingowe Play są realizowane we wszystkich najważniejszych kanałach komunikacją.
Obsługą reklamową sieci zajmują się agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL-owych), Plej (reklamy i inne aktywności marketingowe w internecie, reklamy BTL-owe) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).
Play Communications w drugim kwartale br. zanotował 3,32 mld zł wpływów operacyjnych (wobec 3,21 mld zł rok wcześniej) i wzrost zysku netto w skali roku z 57,5 do 352,6 mln zł. W zeszłym półroczu sieć miała 15,03 mln klientów, o 550,2 tys. więcej niż rok wcześniej. Liczba abonentów wzrosła z 8,94 do 9,71 mln, a użytkowników ofert prepaidowych zmalała z 5,54 do 5,32 mln.
Dołącz do dyskusji: Urszula Dudziak śpiewa z córkami w bożonarodzeniowej kampanii Play (wideo)