Adam Małysz z żoną i córką reklamują Homebox w Play z Huawei P20 Pro (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Play z udziałem Adama Małysza oraz jego żony i córki reklamowana jest oferta Homebox, w ramach której smartfon Huawei P20 Pro można kupić z 500 zł zniżki.
W spocie Adam Małysz z żoną i córką odwiedza salon sprzedaży Play, bo nastolatka chce mieć nowy smartfon. Od sprzedawców Basi i Maćka dowiadują się, że w ramach rodzinnego wariantu oferty Homebox mogą kupić Huawei P20 Pro o 500 zł taniej.
Taka zniżka jest dostępna przy podpisaniu dwóch umów na opcję Homebox Duet lub Homebox Rodzina, z których jedna dotyczy planu za minimum 60 zł miesięcznie.
Spot informuje też, że Play zapewnia najszybszy internet mobilny (według rankingów Speedtest.net z pierwszej połowy br.)., jest największą siecią komórkową w Polsce (według liczby zarejestrowanych kart SIM), a części użytkowników oferuje standard 5G Ready (czyli zaawansowaną sieć LTE-A).
Ofertę Homebox od czerwca br. promował piłkarz Krzysztof Piątek, w reklamach podkreślano zniżki na drugi kupowany smartfon.
Z kolei Adam Małysz z rodziną wiosną br. wystąpili w kampanii promującej internet domowy w standardzie 5G Ready w Play. Sam Małysz od kwietnia reklamuje natomiast EnveloBank - ofertę bankowości cyfrowej Banku Pocztowego.
Działania reklamowe Play są prowadzone we wszystkich najważniejszych kanałach komunikacji, na czele z telewizją i internetem.
Za przygotowanie i realizację kampanii telekomu odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL) oraz Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa oraz MSL (public relations).
Na koniec marca br. Play miał 12,666 mln aktywnych użytkowników. W pierwszym kwartale br. telekom zanotował wzrost przychodów o 3 proc. do 1,686 mld zł oraz zysku netto o 39,7 proc. do 214 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Adam Małysz z żoną i córką reklamują Homebox w Play z Huawei P20 Pro (wideo)
Z zawodu jest córką Małysza.
A Małysz jest z zawodu dyrektorem.