SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Platforma nc+ umożliwia kontakt ze swoimi konsultantami przez Facebooka

Platforma nc+ uruchomiła na swoim Facebookowym fanpage’u zakładkę „e-obsługa”, poprzez którą abonenci mogą kontaktować się z jej konsultantami.

Pracownicy biura obsługi klienta są dostępni dla abonentów codziennie od godziny 7.00 do 22.00. Konsultanci udzielają informacji w sprawach technicznych, płatności, oferty platformy czy kwestii związanych z umową.

Aby skorzystać z ich pomocy należy wejść w zakładkę „e-obsługa” na fanpage’u platformy nc+ i podać swój numer PESEL lub numer abonenta.

Zakładkę „e-obsługa” zaprojektowała i wdrożyła agencja Isobar Poland, która od maja zajmuje się również obsługą profili nc+ i Canal+ Film na Facebooku.

Platforma nc+ na koniec marca br. miała 2,2 mln abonentów (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Platforma nc+ umożliwia kontakt ze swoimi konsultantami przez Facebooka

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jacek
Jakby mieli tak dobrze działającą infolinię jak cyfrowy Polsat, to nie musieliby się w obsługę na facebooku angażować. Ja w cp wszystko załatwiam telefonicznie i mi to bardzo odpowiada.
0 0
odpowiedź
User
Jakard
To, że obsługa polsatu na infolinii jest ok to jedno, ale ważniejszy jest chyba ich profil internetowy na facie, w którym na bieżąco rozwiązują problemy abonentów. NC+ się uczy, nawet jeśli chodzi o multiofertę, która w polsacie jest od dawna, a nc+ dopiero raczkuje w tym temacie.
0 0
odpowiedź
User
już nie mam n-ki
Odważnie, odważnie. Biedni operatorzy. Naprawdę Wam współczuje i mam nadzieje, że szybko znajdziecie pracę gdzie indziej.
0 0
odpowiedź