PKP Intercity wybiera agencję interaktywną
Spółka PKP Intercity zaprasza agencje do składania ofert w postępowaniu, w którym wybierze agencję interaktywną. Będzie z nią pracować dwa lata - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Postępowanie prowadzone przez PKP Intercity dotyczy wyboru agencji interaktywnej, która zajmie się świadczenie usług w zakresie przygotowania strategii promocji oraz kreacji materiałów promocyjnych, reklamowych, informacyjnych w kanałach online dotyczących ofert, produktów, wydarzeń spółki.
Do jej zadań należeć będzie m.in. wypracowywanie i realizacja na podstawie planu działań marketingowych oraz bieżących potrzeb spółki strategii działań kreatywnych dla działań promocyjnych online, opartych na bieżącej analizie otoczenia konkurencyjnego oraz
najnowszych trendach marketingowych z uwzględnieniem doboru narzędzi i kanałów dotarcia do konkretnych grup docelowych oraz potencjalnych ryzyk.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Agencja ta zajmie się też projektami internetowymi graficznych form reklamowych, zarówno statycznych jak i dynamicznych, w skład których wejdą: banery reklamowe (dynamiczne i statyczne), kreacje mailingowe html, mapy, formularze online, grafiki wektorowe, zdjęcia, materiały audio oraz wideo, kreacje niestandardowe wynikające z najnowszych trendów rynkowych, nagrania lektorów oraz copywriting i contentwriting.
Będzie to również zakup zdjęć, materiałów audio, nagrań lektorów i innych materiałów, organizacja i realizacja sesji zdjęciowych, w tym z udziałem aktorów, zapewnieniem charakteryzacji itp., opracowywanie tekstowych treści promocyjnych i informacyjnych, w tym w językach obcych.
Umowa ze zwycięską agencje zostanie zawarta na dwa lata. Oferty można składać do 14 grudnia br.
Dołącz do dyskusji: PKP Intercity wybiera agencję interaktywną
Kolaborantom mówimy stanowcze ***** ***