PKO BP reklamuje kredyty hipoteczne
Pod hasłem "Wymarzony dom? Czemu nie" prowadzona jest kampania reklamowa kredytów hipotecznych banku PKO BP. Akcja podkreślająca wybrane zalety tej oferty obejmuje telewizję, prasę, internet i outdoor.
W prowadzonej pod hasłem "Wymarzony dom? Czemu nie" kampanii reklamowej kredytów hipotecznych w PKO BP nacisk położony jest na przedstawienie ich zalet najbardziej korzystnych z punktu widzenia odbiorcy. I tak reklamy podkreślają niepobieranie przez bank prowizji za udzielenie, pierwsze przewalutowanie i wcześniejsze częściowe spłaty kredytu oraz minimalną marżę w wysokości 0,5 punktu procentowego dla kredytu w złotówkach. Kampania ma na celu zwiększenie sprzedaży tej oferty oraz wzmocnienie wizerunku PKO BP jako jej dostawcy.
Akcja rozpoczęła się 8 września rozwieszeniem siatek wielkoformatowych w centrum Warszawy, a tydzień później objęła kolejne kanały reklamowe. I tak 30-sekundowe spoty telewizyjne emitowane są w TVP1, TVP2, TVP3, Polsacie, TVN, TVN7, TVN24 i TV4, a reklamy prasowe zamieszczane w dziennikach ogólnopolskich (Gazeta Wyborcza, Dziennik, Rzeczpospolita, Polska The Times), tygodnikach opinii (Newsweek, Polityka, Wprost), miesięcznikach (Murator, Zbuduj Dom, M jak Mieszkanie, Dobre Wnętrze, Moje Mieszkanie, Dom & Wnętrze, Ładny Dom, Cztery Kąty) oraz czasopismach typu giełda nieruchomości (Krakowski Rynek Nieruchomości, Nieruchomości - Warszawa i okolice, Nieruchomości - Wrocław i okolice, Polska Giełda Nieruchomości, Wrocławska Giełda Nieruchomości, Magazyn Nieruchomości Polska Centralna, Pomorskie Nieruchomości, Małopolski Kurier Nieruchomości, Pomorski Kurier Nieruchomości). Z kolei w internecie kampania obejmuje wyszukiwarkę Google, portale: Onet.pl, Interia.pl i WP.pl, komunikator Gadu-Gadu, wortale finansowe, serwisy związane z budownictwem i nieruchomościami oraz małe strony zgrupowane w sieciach reklamowych. Akcję uzupełniają plakaty, ulotki oraz naklejki w wybranych oddziałach PKO BP.
Koncepcja kampanii oraz kreacje zostały opracowane przez agencję Scholz and Friends, działania w internecie przygotowała i zleciła agencja HYPERmedia natomiast za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: PKO BP reklamuje kredyty hipoteczne