VML Poland przejmuje od agencji Gong internetową obsługę piwa Żywiec
Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową marki Żywiec w internecie, wybierając do współpracy agencję VML Poland. Wcześniej obsługą marki w tym zakresie zajmowała się agencja Gong.
Wygrana w przetargu Grupy Żywiec oznacza powrót agencji VML Poland - po czterech latach przerwy - do obsługi internetowych działań dla marki piwa Żywiec (wówczas agencja działała jako Pride&Glory Interactive)
VML Poland będzie odpowiadać za strategiczno-kreatywną obsługę marki Żywiec w mediach społecznościowych, wybrane z innych jej aktywności w internecie oraz bieżącą komunikację i aktywację tegorocznej edycji Męskiego Grania.
Strony nie ujawniają czasu trwania umowy oraz jej warunków.
Poprzednio za działania reklamowe Żywca w internecie odpowiadała agencja Gong.
Dołącz do dyskusji: VML Poland przejmuje od agencji Gong internetową obsługę piwa Żywiec