Piotr Osiński i Patrycja Lukjanow associate creative directorami w grupie Saatchi & Saatchi Poland
Piotr Osiński i Patrycja Lukjanow awansowali w grupie Saatchi & Saatchi Poland (obejmującej agencje Saatchi & Saatchi Poland i Interactive Solutions) na stanowiska associate creative directorów. Będą odpowiadać m.in. za obsługę kreatywną GlaxoSmithkline Consumer Healthcare.
W nowych funkcjach Osiński i Lukjanow będą koordynować całość obsługi kreatywnej przez Saatchi & Saatchi Poland koncernu farmaceutycznego GlaxoSmithkline Consumer Healthcare. Ponadto będą odpowiadać za współpracę z biurami Saatchi & Saatchi w Dubaju i Singapurze.
Piotr Osiński w Saatchi & Saatchi Poland pracuje od czterech lat, przez ostatni rok pełnił funkcję creative group head. Przygotowywał - na rynku lokalnym, regionalnym i globalnym - kampanie dla takich firm i marek jak Tyskie, Old Spice, Toyota, Honda, T-Mobile, Microsoft, Pampers, Gillette, Heyah, nc+, Vice, Philips, Klinskoe, Fenistil, Otrivin, Theraflu, Cataflam, OralB, Superpharm i WWF. Jego prace były nagradzane m.in. w konkursach Cannes Lions, Effie i KTR. Z branżą reklamową związany jest od 9 lat.
Patrycja Lukjanow pracuje w dziale kreacji Saatchi & Saatchi Poland od niecałych dwóch lat. Wcześniej była związana m.in. z agencjami M&C Saatchi, Euro RSCG i Iris Worldwide w Europie, Australii i USA. Tworzyła projekty dla marek takich jak Google, Pizza Hut, EMI, Virgin Mobile, Gillette, Toyota, Pampers, Tyskie, LG, Aeroguard, Clearasil i Jaguar. Uczyła w najbardziej prestiżowym australijskim programie reklamowym Award School. Z branżą reklamową jest związana od 10 lat.
Dołącz do dyskusji: Piotr Osiński i Patrycja Lukjanow associate creative directorami w grupie Saatchi & Saatchi Poland