SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piotr Muszyński odpowiedzialny za kluczowe obszary rozwoju Orange Polska

Orange Polska wprowadza nową strukturę organizacyjną firmy, w tym nowe zakresy odpowiedzialności członków zarządu i dyrektorów wykonawczych. Piotr Muszyński odpowiedzialny będzie za strategię, transformację, innowacje i rozwój nowych linii biznesowych.

Orange Polska poinformował w komunikacie, że  wprowadza nową strukturę organizacyjną firmy, w tym nowe zakresy odpowiedzialności członków zarządu i dyrektorów wykonawczych. Celem jest uproszczenie organizacji tak, aby jak najlepiej wspierała realizację wyzwań stojących przed operatorem.

- Rynek na którym działamy jest bardzo wymagający. Utrzymanie pozycji lidera wymaga od nas zmiany sposobu myślenia, powrotu do korzeni – do koncentracji wszelkich działań wokół klienta i realizacji naszych celów biznesowych – zapowiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska.

Według zapowiedzi Orange zmiany mają wzmocnić orientację na klienta - słuchanie i odpowiadanie na jego potrzeby, zaktywizowanie działań firmy na głównych rynkach, a także przyśpieszenie rozwoju nowych linii biznesowych, takich jak Orange Finanse, Orange Energia i Orange Światłowód.
 
Według Orange o przewadze konkurencyjnej decyduje jakość i technologia sieci, dlatego utworzona została funkcja dyrektora wykonawczego ds. sieci, którą objął Piotr Jaworski.
 
Ze względu na kluczowe znaczenie IT dla prowadzenia biznesu i elastyczności działania powołany zostanie wkrótce dyrektor wykonawczy ds. IT, podległy bezpośrednio prezesowi zarządu.

 

Dołącz do dyskusji: Piotr Muszyński odpowiedzialny za kluczowe obszary rozwoju Orange Polska

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
klient niestety
Orange to ostatnio najgorsze oferty. Zaczyna wręcz wymuszać posiadanie usług stacjonarnych, bo tylko one dają jakieś upusty. Pozostali uciekają więc do konkurencji. Co więcej gdy popełnili błąd i nienaliczani w rachunkach rabatu Open Extra, dopiero po reklamacji przyznali się do błędu ale oczywiście nawet złotówki nie dali rekompensaty.
0 0
odpowiedź
User
Rafał
Orange to najgorszy operator telekomunikacyjny, nie chce mieć z nimi nic wspólnego! Cud że jeszcze jakich kolwiek mają klientów.
0 0
odpowiedź
User
Admin
Witam cały zespół Orange. Widzę i powiem szczerzę że w dupie macie swoich klientów zwłaszcza z woj Lubuskiego z Lubska oraz okolic m.i.n Białków, Stara Woda,Tuchola Żarska,Mokra. Pisałem już wielokrotnie. że macie obciążoną centrale w Lubsku i nic z tym nie robicie. Najgorzej poszkodowana jest okolica Lubska, czyli wioski jak wymieniłem powyżej. na usługi neostrada 10 mb/s do waszych klientów dociera realna prędkość 3/5 mb/s. Prosiłem was byście coś z tym zrobiliście? I co zrobiścię z tego co zauważyłem z mapki Orange w Białkowie oraz Tucholi Żarskiej uruchomiliście neostrade do 80 mb/s. OK ale nadal poszkodowana jest Stara Woda, oraz Mokra. Gdzie wasz internet naprawdę chodzi najgorzej. Światłowodu brak w samym Lubsku jak i w okolicach. Proszę was ostatni raz. Zróbcie z tym porządek bo ja już też mam dość jeździć w dzień w dzień do waszych klientów skoro wiem że problem nie jest ale z waszymi routerami tylko z waszą obciążoną centrala.
0 0
odpowiedź