Piosenka i „orędzie prezydenckie” w kampanii „Klub Pancernika klika w fotelikach” (wideo)
Trwa kampania społeczna „Klub Pancernika klika w fotelikach” podkreślająca konieczność przewożenia dzieci w samochodach w fotelikach z zapiętymi pasami. Akcję na zlecenie Instytutu Transportu Samochodowego przygotowała Fabryka Komunikacji Społecznej.
Tegoroczna odsłona kampanii „Klub Pancernika klika w fotelikach” jest oparta na dwóch wersjach kreatywnych: skierowanej do dzieci i przeznaczonych dla rodziców. Ta dla dzieci pokazuje wesołą piosenkę na melodię „Deszcze niespokojne” z serialu „Czterej pancerni i pies”. Natomiast wariant dla rodziców przedstawia zabawne przemówienie stylizowane na orędzie prezydenckie. We wszystkich materiałach występuje sympatyczny Pancernik Gustaw.
Kampania od początku sierpnia jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie (m.in. działania w serwisach społecznościowych, strona klubpancernika.pl) oraz na outdoorze (nośniki na stacjach benzynowych w miejscowościach wypoczynkowych i na trasach dojazdowych do nich). Przez cały sierpień podczas kontroli drogowych prowadzonych przez policję na terenie całego kraju dzieciom wręczane są maskotki Pancernika Gustawa. Natomiast od kilku dni bohater odwiedza różne miejsca w Warszawie, m.in. Krakowskie Przedmieście, zoo, Centrum Informacji Europejskiej, przedszkola, szkoły i place zabaw. Ponadto złoży wizytę w Sejmie, by przypomnieć posłom o znaczeniu bezpieczeństwa dzieci w ruchu drogowym.
Organizatorem i inicjatorem akcji jest Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie, a jest ona współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach pomocy technicznej Programu Infrastruktura i Środowisko. Za kreację i zakup mediów do kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej.
Dołącz do dyskusji: Piosenka i „orędzie prezydenckie” w kampanii „Klub Pancernika klika w fotelikach” (wideo)