Pierwsza platforma reklamowa bez użycia ciasteczek. Rewolucyjne rozwiązanie od Teads
Teads, globalna platforma mediowa, jako pierwsza na świecie wprowadziła technologię targetowania reklam w 100% bez użycia plików cookie. Teads Ads Manager (TAM) dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji zapewnia precyzyjne dotarcie także do tzw. użytkowników „cookieless”. Całkowicie uniezależnia to reklamodawców od zapowiadanej przez Google eliminacji ciasteczek 3rd party.
Tead Ads Manager (TAM) to pierwsza samoobsługowa platforma reklamowa programmatic wykorzystująca targetowanie kontekstowe, którą całkowicie dostosowaliśmy do nadchodzącej ery post-cookie. Dzięki nowej, rewolucyjnej funkcjonalności klienci mogą nadal precyzyjnie docierać do odbiorców, ale w 100% bez użycia cookie. To technologiczna odpowiedź na zwiększenie ochrony prywatności i eliminację 3rd party cookies przez Firefox, Safari, a także do końca 2023 przez Google Chrome.
Dzięki precyzyjnemu targetowaniu odbiorców, zaawansowanej segmentacji kontekstowej i wykorzystaniu nowej technologii AI, Tead Ads Manager oferuje reklamodawcom możliwość aktywowania kampanii całkowicie bez użycia plików cookie.
Technologia ta rozwija dotychczasowe targetowanie kontekstowe, które dzięki zastosowaniu machine learning profiluje użytkowników cookieless w czasie rzeczywistym. Innowacyjny mechanizm AI niejako „tłumaczy” segmenty odbiorców oparte na plikach cookie na segmenty oparte na sygnałach bez plików cookie. Kiedy użytkownik „cookieless” trafia na konkretną stronę z danym artykułem, jesteśmy w stanie przewidzieć jego profil - wiek, płeć, obszary zainteresowań etc. - na podstawie tej części użytkowników naszej sieci, która posiada cookies i inne identyfikatory. Co więcej, za pomocą dosłownie jednego kliknięcia w panelu TAM, dzięki Teads Cookieless Translator, możemy skorzystać z tej funkcji i zmienić targetowanie Audience (cookie) na Contextual (cookieless).
„To w ostatnim czasie prawdopodobnie najbardziej ekscytujący moment dla naszej branży, ponieważ wprowadzamy nowe rozwiązania, które kształtują odpowiedzialny, zrównoważony i skuteczny ekosystem reklamowy. Korzystanie z rozwiązań cookieless jest strategicznym sposobem na dotarcie do wszystkich konsumentów, do których byłoby to niemożliwe bez użycia ciasteczek. Już teraz możliwe jest skorzystanie ze skutecznego i samoobsługowego narzędzia. Największymi zwolennikami Teads Ads Manager są nasi klienci i partnerzy, którzy byli bardzo zaangażowani w ten sukces”. - podkreśla Remi Cackel, Chief Product Officer Teads
Nowe rozwiązanie w Tead Ads Manager obejmuje następujące funkcje:
● Cookieless Targeting Mode – przy standardowych opcjach targetowania jak dane demograficzne, czy zainteresowania, cookieless targeting mode daje możliwość skorzystania z gotowego katalogu ponad 100 odbiorców bez plików cookie (Teads cookieless audiences). Tryb uruchamia opcje targetowania w 100% bez ciasteczek, umożliwiając dotarcie do kluczowych odbiorców;
● Cookieless Translator - narzędzie analizuje profile użytkowników oparte o ciasteczka i „tłumaczy je” na najbardziej skorelowane wymiary cookieless;
● Cookieless Custom Audience – grupa odbiorców generowana na podstawie przełożenia powyższego „tłumaczenia”; tym samym pozwala na realizację kampanii w trybie targetowania cookieless;
● Raportowanie – umożliwia wygenerowanie raportów ze wszystkich działań w trybie cookieless.
Teads Ads Manager zatem rewolucjonizuje rynek - oferuje klientom uruchamianie kampanii w 100% bez plików cookie, tym samym umożliwiając im tworzenie odpowiedzialnej reklamy z poszanowaniem prywatności użytkownika. Wszystko to za pomocą kilku kliknięć, precyzyjnie stargetowane, maksymalnie efektywne i uwzględniające różne cele na wszystkich etapach lejka sprzedażowego.
Więcej informacji znajdziesz tutaj, bądź kontaktując się bezpośrednio z działem sprzedaży: sales-pl@teads.com
Teads to globalna platforma medialna, która umożliwia reklamodawcom dostęp do wydawców premium na całym świecie, docierając miesięcznie do ponad 1,9 miliarda użytkowników internetu, gwarantując połączenie szerokiego zasięgu z bezpieczeństwem marki. Teads dostarcza konsumentom nieintruzywne i angażujące treści reklamowe, markom osiąganie zamierzonych celów, a wydawcom efektywne rozwiązania w zakresie monetyzacji contentu, aby dostarczać wysokiej jakości treści. Teads współpracuje z wiodącymi markami, agencjami i wydawcami w 30 krajach na świecie, z zespołem liczącym ponad 900 osób, docierając miesięcznie do 87,3% użytkowników internetu w Polsce.