„Pierwsza miłość” liderem reklamowym wśród seriali, Polsat przed TVN
W czołówce seriali, które w pierwszym kwartale br. miały największe wpływy z reklam, są dwie produkcje Polsatu i trzy TVN-u. Najwięcej w tym okresie zarobił serial „Pierwsza miłość” Polsatu.
Najlepiej zarabiającym na reklamach serialem w I kwartale br. był emitowany na antenie Polsatu w dni powszednie serial „Pierwsza miłość”- wynika z raportu Nielsen Audience Measurement (dane cennikowe netto, bez rabatów). Ta produkcja zarobiła 63,5 mln zł, czyli 15,5 proc. więcej niż w I kwartale 2015 roku.
Drugie miejsce należy do kolejnego serialu Polsatu - „Świat według Kiepskich” zarobił w omawianym okresie 55,6 mln zł, czyli 45,8 proc. więcej w skali roku.
Na podium znalazł się też paradokument TVN - serial „Szpital”. Ta produkcja przyniosła stacji wpływy z reklam w wysokości 54,1 mln zł - 4,7 proc. mniej niż w I kwartale ub.r.
Na reklamy przy „Ukrytej prawdzie” (TVN) reklamodawcy wydali 40,6 mln zł (23 proc. więcej), a przy serialu „Na Wspólnej” (TVN) - 40,3 mln zł, czyli 6,5 proc. mniej niż rok temu.
Top 5 seriali tv z największymi wpływami z reklam |
|||
(dane cennikowe Nielsen Audience Measurement) |
|||
WIRTUALNEMEDIA.PL |
I-III 2015 |
I-III 2016 |
zmiana proc. |
Pierwsza miłość – Polsat |
55 017 335 zł |
63 523 055 zł |
15,5 |
Świat według Kiepskich – Polsat |
38 118 150 zł |
55 566 600 zł |
45,8 |
Szpital – TVN |
56 727 775 zł |
54 076 690 zł |
-4,7 |
Ukryta Prawda – TVN |
32 990 935 zł |
40 594 950 zł |
23 |
Na Wspólnej -TVN |
43 063 520 zł |
40 266 545 zł |
-6,5 |
Dołącz do dyskusji: „Pierwsza miłość” liderem reklamowym wśród seriali, Polsat przed TVN