Pierwsza internetowa kampania Carlsberga
Firma Carlsberg uruchomiła pierwszą w swojej historii internetowąkampanię reklamową.
Warta 1 milion funtów kampania zatytułowana 'Probably the BestNight In' obejmuje współpracę z internetową wypożyczalnią filmówLoveFilm.
Przez cały czerwiec reklamy Carlsberga, któebędą kierować internautów do konkursu na głównej witrynie kampanii,będą się pojawiać na stronach LoveFilm, a także sieci Sky SportsNetwork. Firma chce z nimi dotrzeć głównie do mężczyzn w wieku od18 do 34 lat.
"Zawsze korzystaliśmy z cyfrowej przestrzeni poprzez nasząstronę internetową, ale teraz po raz pierwszy robimy kampanięreklamową online. Chcemy zwiększyć sprzedaż poprzez dotarcie doklientów w odpowiednim dla nich czasie" - stwierdził IfanJenkins, menadżer ds. marki w Carlsbergu.
Kampanię, która będzie promowana wysyłanym co tydzień do ponad850 tysięcy subskrybentów newslettera LoveFilm, przygotowałaagencja cyfrowa Graphico DMG.
źródło: New Media Age
Dołącz do dyskusji: Pierwsza internetowa kampania Carlsberga