Dziesięć firm chce wyprodukować spoty promujące „piątkę Kaczyńskiego”
Dziesięć ofert wpłynęło w odpowiedzi na ogłoszony przez kancelarię premiera przetarg dotyczący produkcji spotów informacyjno-promocyjnych, które mają zostać wykorzystane w kampanii promującej aktualne działania rządu. Wśród oferentów są m.in. World Media i ZPR Media.
Na produkcję spotów informacyjno-promocyjnych, które mają promować tzw. „piątkę Kaczyńskiego” Kancelaria Prezesa Rady Ministrów zamierza przeznaczyć 762,6 tys. zł.
Oferty w jej przetargu złożyło 10 firm, proponując stawki od 168 510 zł do 613 500 zł.
World Media zaproponowało kwotę 613,5 tys. zł, Megaprojekt Bartosz Aninowski – 533 819 zł, Elżbieta Tutka AV Production – 168 510 zł, Mil-Bud – 173,6 tys. zł, Masaporta – 477 240 zł, Ostro Bartłomiej Osses – 237,5 tys. zł, ZPR Media – 287 820 zł, Big Idea Promotions – 442 669,62 zł, Manufaktura Marek Kogucik – 535 050 zł, Golden Storm Film – 289 050 zł.
Wybrana firma przygotuje i wyprodukuje spoty informacyjno-promocyjne w oparciu o scenariusz, który powstanie we współpracy z KPRM. Mają to być trzy spoty telewizyjne (15-sekundowy i dwa 30-sekundowe) oraz trzy spoty radiowe. Będą emitowane w telewizjach, radiu oraz w internecie. Osoby występujące w spotach ma zapewnić KPRM. Filmy te mają promować programy rządowe i korzyści, jakie ma z nich przeciętny obywatel. Nie mogą być w pełni animowane, ich język ma być prosty i zrozumiały. Mają mieć pozytywny przekaz, wzbudzać pozytywne emocje, przykuwać uwagę. Umowa z wybraną firmą zostanie zawarta do końca października br.
Przypomnijmy, że KPRM jest w trakcie przetargu dotyczącego zakupu powierzchni w dwóch ogólnopolskich dziennikach, w których mają ukazywać się reklamy „piątki Kaczyńskiego”. Ponadto szuka agencji, która zajmie się kampanią w social mediach i innych serwisach internetowych.
Dołącz do dyskusji: Dziesięć firm chce wyprodukować spoty promujące „piątkę Kaczyńskiego”