PGE: Dom pełen energii, świat pełen energii
Od początku czerwca pod hasłem "Dom pełen energii, świat pełenenergii" ruszyła kampania telewizyjna PGE Polskiej GrupyEnergetycznej S.A. Promocję przygotowała agencja Heads Advertising,której pierwsza akcja reklamowa zrealizowana dla tego koncernuokazała się dużym sukcesem.
Hasło aktualnej kampanii "Dom pełen energii, świat pełenenergii" rozwija komunikat poprzedniej akcji promocyjnej. W spotachpokazane jest już nie tylko środowisko domu, ale i miasta przezzestawienie w parach przedmiotów zasilanych energią elektryczną.Tym samym kampania podkreśla, że energia jest stale obecna w naszymżyciu, zarówno bliskim otoczeniu, np. domu, jak i poza nim - wmieście. Niematerialny, nienamacalny produkt, jakim jest energiaelektryczna, nabiera kształtów i wartości, kiedy prezentowane sąkonkretne przedmioty i miejsca.
Kreacją i produkcją spotów PGE zajęła się agencja HeadsAdvertising, która przygotowała dla tego koncernu kampanięreklamową przeprowadzoną na przełomie poprzedniego i obecnego roku.Za akcję pod hasłem "Dom pełen energii" agencja otrzymała GlobeSilver Award - Intermedia Globes 2008 w kategorii reklama TV orazstatuetkę Brązowej Idei w kategorii Usługi/Outdoor.
Aktualne spoty reklamowe będą emitowane w następujących stacjachtelewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, TVN7, Polsat, TV4, Ale kino,National Geographic, Canal +, Canal+Sport, Hallmark, Kino Polska iZone Europa. Uzupełnieniem akcji będzie kampania w internecie..Zakupem i planowaniem mediów zajęła się Media Planning Group.
Dołącz do dyskusji: PGE: Dom pełen energii, świat pełen energii