Perypetie statystycznych Polaków reklamują ubezpieczenia w Aegonie (wideo)
Grupa kapitałowa Aegon rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową promującą jej różne usługi ubezpieczeniowe. Akcja został przygotowana przez firmy Cyber Kids on Real, Platige Image i Mets.
Reklamy przekonują, że oferta Aegonu - przede wszystkim różnego rodzaju ubezpieczenia - pozwala zabezpieczyć się na wypadek nieoczekiwanych zdarzeń życiowych (np. choroby, kradzieży czy pożaru).
- W zeszłym roku wypuściliśmy do internetu serię rysunkowych animacji produktowych. Są one dobrze odbierane przez klientów i podobają się naszym partnerom, dlatego kontynuujemy tą linię graficzną, dodatkowo wzmocnioną o udział aktorów - opisuje Arkadiusz Chmurzyński, dyrektor e-commerce i marketingu w grupie Aegon.
W ramach akcji trzy spoty 30-sekundowe i trzy 10-sekundowe są emitowane w telewizyjnych kanałach ogólnopolskich i tematycznych (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsacie) oraz w internecie (w serwisach VoD i na YouTubie). Kampania potrwa do 4 lutego 2016 roku.
Kreacją reklam zajęła się agencja Cyber Kids on Real, spoty wyreżyserowali Łukasz Gronowski oraz Natalia Jakubowska, a wyprodukował dom produkcyjny Platige Image. Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mets.
Dołącz do dyskusji: Perypetie statystycznych Polaków reklamują ubezpieczenia w Aegonie (wideo)