SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cztery agencje na krótkiej liście w przetargu Peroni

Marka Peroni (Asahi Breweries) w globalnym przetargu na obsługę kreatywną wybrała cztery agencje. Trafiły na shortlistę. 

Na shortliście globalnego przetargu znalazły się: Accenture Song, McCann London i Uncommon Creative Studio, oraz dotychczasowa agencja Trouble Maker.

Od 2020 roku kontem kreatywnym Peroni zarządza Trouble Maker. Agencja stworzyła dla Peroni prace takie jak „Żyj każdą chwilą, przez cały rok” , która była pierwszą globalną zimową kampanią marki od jej premiery.

Przetarg na globalną obsługę kreatywną ruszył w marcu br. W ub. miesiącu prodcucent marki potwierdził, że przetarg jest w toku, i że nie będzie on miał wpływu na żadne istniejące relacje agencyjne na rynkach lokalnych.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W Polsce w 2022 roku marka Peroni została klientem agencji Hand Made.

Dołącz do dyskusji: Cztery agencje na krótkiej liście w przetargu Peroni

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Piłem. Nie wiem jak to nazwać... koncernowe piwo rozcieńczone dodatkowo wodą.
1 1
odpowiedź
User
Łysa kupa
mike, nie znasz się. Peroni Nastro Azzurro to bardzo pyszne piwo. We Włoszech często je piłem.
1 1
odpowiedź
User
mike
mike, nie znasz się. Peroni Nastro Azzurro to bardzo pyszne piwo. We Włoszech często je piłem.


Niestety Włosi nie znają się na warzeniu piwa.
1 0
odpowiedź